niedziela, 21 października 2012

Po co żyjesz na tym świecie, jeżeli nic z te­go świata ci nie pasuje?

Dużo piszę choć nic nie nadaje się by to opublikować.Tutaj. Czy gdziekolwiek.
Zmierzch pięknego weekendu przyniósł mgłę.I rozpoczęcie sezonu przytulania się do kaloryfera.
Miód jest słodki. Pomarańcze też. Gorycz kawy łagodzi mleko.
A z placków spływa syrop, spadają orzechy.Układam moje życie najlepiej jak umiem.
Czas przemyka mi między palcami zabrudzonymi czekoladą.
Czuję się jak dziecko, które odkryło tajemnice życia.
Raz po raz, kolejny raz ktoś zdradził mi jej fragment szepcąc na ucho.
Kolejny fragment tej fascynującej układanki trafia na swoje miejsce.


27 komentarzy:

  1. miniam, placuszki mi bardzo smakowały, możesz mi robić takie codzienne ;))))))))
    Ty dobrze wiesz,że jest jedno takie miejsce gdzie możesz napisać absolutnie wszystko i nikt się o tym nie dowie, bo wszystko pozostanie między autorem, a jednym jedynym odbiorcą.
    Chyba że On się zawochał ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało boć zafochał ofkors, matko ja i mój j.polski -,-

      Usuń
    2. hihi:* wiem Kochana
      Coś mi chodzi po głowie i nie umiem tego dobrze ująć w słowa -.-
      Niepublikowalne rzeczy ot co.

      Nadal -.-

      Usuń
  2. Życie tak szybko nam ucieka, ciągle się zmienia, zaskakuje, odkrywa przed nami wciąż coś nowego. I powinniśmy korzystać z niego najlepiej jak tylko potrafimy.
    Gwiezdne placki, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem fajnie być dzieckiem;) pyszne placki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dowiadujemy się z czasem, po kawałku. Czasem to denerwujące, ale można też uświadomić sobie, że ogrom tajemnicy poznanej naraz mógłby być zbyt przytłaczający.

    Och, jakie placki. Gwiazdki? No to chyba nie ja tu świątecznie wariuję z kubkiem w Mikołaje, o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj ale ja świąt nie lubię. Za to lubię gwiazdeczki i gwiazdy przeróżne ;)

      Usuń
  5. za szybko ten czas ucieka, przelatuje między palcami jak nie wiem co:<
    ale przy takich plackach to aż miło usiąsc i się zatrzymac, najpierw nacieszyc nimi oczy, a potem brzuszek<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozytywnie u Ciebie :) ale stanowczo piszesz za mało, wnoszę o częstsze notki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podanie zostało przyjęte. W trybie przyspieszonym prośba zostanie rozpatrzona ;D

      Usuń
  7. szkoda, że to co napisałaś nie nadaje się do opublikowania, bo bardzo lubię Cię czytać :) (przeczytałam ostatnio bloga od początku do ostatniego posta i jakoś tak pozytywnie mnie nastroił :) )
    a gwiazdki z placuchów są jadalne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście-jadalne!
      miło to słyszeć ;)

      Usuń
  8. olacki jabłkowe super! pisz pisz, kiedyś wyjdzie z tego coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To najfajniejsze placki jakie u Ciebie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam to właśnie pisać :D
      Olu nie masz talentu do smażenia idealnych placków (co jest absolutnie urocze!;) ale te są wyjątkowo urocze, naprawdę śliczne, chciałabym takie dostawać codziennie na obiad lub śniadanie ! do tego mleko i niebo;)
      Karna. ;)

      Usuń
    2. A kto powiedział,że jestem idealna i smażę idealne placki? ;)

      Usuń
  10. Placki ekstra!!!
    Rozwaliły mnie robaczki ADHD :D
    Ja już lepiej, dziś zażyłam, ostatnią dawkę antybiotyku i jestem zdrowa (tak, tak, mów tak sobie :"jestem zdrowa"), żeby nie było ja jestem na prawdę (prawie) zdrowa ;p

    Co Ci tam piszą, że nie masz talentu do placków !!!że co?? placki są przecież zajebiaszcze takie zimowe już nawet, jak i herbata zimowa:p

    OdpowiedzUsuń
  11. Olcia co tak pesymistycznie?
    Twoje życie jest tylko jedno i nic nie może przelecieć Ci przez palce.
    Jesteś Wielka i jedyna i dbaj o to:-)
    Buziak jesienny:-)
    Zapraszam na Garnek i mój fotoblog - trochę jesiennych zdjęć Ci poprawi humor:-)
    http://www.garnek.pl/doowa/23487387/czy-wy-tak-jak-ja-kochacie-taka

    OdpowiedzUsuń
  12. placuszki aż krzyczą 'zjedz nas, zjedz nas' :)
    przytulam się z Tobą do kaloryfera :)

    OdpowiedzUsuń
  13. po co żyję na tym świecie? bo gdyby mnie nie było, to kto wkurzałby moich znajomych? ;)
    placki przegenialne :D

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)