wtorek, 16 października 2012

"A słowa się po niebie włóczą i łajdaczą I udają, że znaczą, coś więcej niż znaczą!..."

-B.Leśmian
Rozpoczynam czas unikania,omijania, uciekania od coponiektórych ludzi.
Ci ludzie to nie ludzie. To rasowe,szkolne przez specjalistów mendy społeczne.
A także lenie patentowane, marudy pierwszej wody, użalające się nad sobą  mimozy.
I innetego typu stwory mające na celu udowodnić całemu światu jakie to one zmęczone.
Tym swoim langustowatym życiem, stałymi posiłkami, snem niemowlęcia i marudzeniem.

Moje zirytowanie sięga zenitu. I chcę krzyczeć wplatając nawet bardzo nieładne słowo w mój wywód.Co Ty kurwa możesz wiedzieć o...

Tylko,że nie warto. Bo taka langusta i tak nie zrozumie więc uśmiecham się najładniej jak umiem, śmiejąc sie w duszy, poprawiając szalik i żegnając się jak najszybciej to możliwe. Nawet jeśli grozi mi to wysiadaniem o przystanek wcześniej i spacerem w ciszy nocnego deszczu.

Ale nie gwarantuje,że jeżeli będziesz tego dnia Mimozą numer 5 - to ja po 14 godzinach w biegu -to nie rzucę ironicznej uwagi lub nie dam Ci wykładu na temat zasad bezpieczeństwa i higieny rozmów,traktowania i obchodzenia się z  ludźmi mającymi nieco więcej zajęć,realizowania ambicji,pasji,planów,a mniej słomianego zapału niż Ty.



Wyszłam na prostą z ogarnianiem mojego menu na studiach.A jako,że nie czuje ciśnienia by być wykutą z cywila(karrrrne,karne to inna sprawa ciśnienie czuje się już od środy,a zajęcia w poniedziałki są)to się łajdaczę smęcąc nad książką,słuchając mało przyzwoitych piosenek, sypiąc kawę do kubka choć szłam z zamiarem zrobienia herbaty,myśląc czyby nie usmażyć rano racuchów z jabłek,które dostałam od Sandry czy może naleśniki i wrzucić jabłka jako nadzienie...Propos. Mamy nową ozdobę w mieszkaniu. Rzeźby z papieru toaletowego. Przyklejanie karteczek na wieżyczkach ustawionych z rolek pełni też ważną formę komunikacji.

20 komentarzy:

  1. ach, te mendy społeczne, u mnie tez się ostatnio panoszą.

    chce poznać sekret bułki shrek!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa....!:D to ja chce taka, podoba mi sie, haha :D

      Usuń
  2. Kpk mrrrrr!
    Mimozy p*** łap dystans, dyyyystans
    A ja na obiad zjadłam twixa i dosłodziłam przesłodzoną kawą ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. o żesz.... to ja jestem tą mendą społeczną?

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz mnie pewnie zjeździsz od góry do dołu, ale dobra zaryzykuję.
    piszesz tak jakbyś była jakaś lepsza bo nie wiem, masz w życiu gorzej, a inni co mają inaczej są źli? Jak można nazwać kogoś mendą społeczną? Kim jesteś że tak łatwo jest ci innych oceniać? Bo Ty studiujesz prawo, bo Ty się tyyyle uczysz, a inni to nic nie robią. A jak ktoś normalnie regularnie je, jest ułożony, ma inne zdanie to już źle?
    Napisałabym jeszcze coś, ale już wiem jak zostane zjechana. odpuszczę sobie.
    zawsze lubiłam ten blog bojeste cholernie inteligentna,ale dziś aż się zagotowałam.
    Pozdrawiam, Lnagusta, tudzież Menda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego masz się za mendę?

      Usuń
    2. Tu nie chodzi o sen/jedzenie/czas wolny. A o sposób bycia i narzekania. Źle to zrozumiałaś. Albo Cię zabolało bo wykazujesz oznaki zamęczania ludzi sobą samą? Pewnie można się spotkać przy winie/kawie i narzekać na nasz los-ale miejmy jakieś podstawy do narzekania na daną rzecz, a nie na codzienność.

      Czujesz się mendą? Czyżbyś zadręczała ludzi swoim ciężkim losem i tym,że wszyscy się zmówili by utrudnić Ci życie,bo robią sprawdzian/kolokwium? Bo świat jest na tyle bezczelny,że musisz iść na obowiązkowe zajęcia i coś zaliczyć? Robisz wielką łaskę,że studiujesz/uczysz się i rozgłaszasz to wszem i wobec?Próbujesz znajomym udowodnić,że Ty....Ty to masz gorzej i nie nie dyskutuj-zapytasz co słychać? odpowiedź: Dobrze tylko sporo nauki no i zajęcia do późna-znajdziesz 5 argumentów na to,że masz więcej nauki, Twoje przedmioty są trudniejsze, masz gorszy plan zajęć. Normalnie licytacja jak to masz gorzej weź się rozmówco zamknij.Cała kadra uniwersytecka/nauczycielska zmówiła się-zawsze umiesz i zawsze oblewasz niesprawiedliwie,a przecież umiesz? Uczysz się duuużo co nie, z facebookiem, i potem oznajmiasz światu jaki to cham bo nie zaliczyłaś, a ktoś tak? Opowiadasz dookoła że politologia to mega trudny kierunek,bo trzeba znać pooolitykę całegooo świata i nauki pomocnicze? Robisz tylko to co musisz,a ludziom( o których wiesz,że muszą przenosić zajęcia na inne godziny by pogodzić różne obowiązki,mówisz to osobie która przed chwilą Ci mówi,że cały dzień zajęć za nią i fajnie na praktykach miała,ale w sumie te ekstra dzień tylko trzebaby załatwić sobie kubek kawy i prysznic bo pada z nóg) jaka jesteś biedna,bo przerasta Cię chodzenie na jedne pierdzielone ćwiczenia i już jesteś tak padnięta że na wykład nie doszłaś?

      Możesz leżeć na kanapie od rana do wieczora i od wieczora do rana. Dla mnie będziesz spoko człowiekiem(jak i dla innych) o ile nie zaczniesz opowiadać wokół jak ciężko jest się pozbyć odleżyn od tej kanapy i narzekać na swój los.
      A jeśli masz się za langustę czy mendę lub faktycznie nią jesteś-to może trzeba by zmienić podejście do ludzi wokół-bo ludzie langust i mend społecznych nie lubią-na co pomstowaliśmy ze znajomymi dziś w przerwie wykładu ;)


      Usuń
  5. oopss, chyba ktoś wziął Twoje słowa za bardzo do siebie ;)
    szukałam ostatnio ciekawych projektów diy, żeby przyozdobić moje upiorne mieszkanko, ale nie pomyślałam, że znajdę u Ciebie ! ;) piękna, tania i jaka funkcjonalna jest taka rzeźba

    OdpowiedzUsuń
  6. Bycie marudną mendą jest jakieś takie strasznie łatwe. Ludzie nie lubią się wysilać.
    Ja ciśnienie czuję od wtorku do wtorku, od chemii do chemii. I pokochałam kakokawę, pijam ją zdecydowanie za często.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieża z rolek papieru toaletowego, to jest to! Brawa za pomysłowość!
    A te mendy i inne, nie mam nerwów do niektórych ludzi...:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mój patent-to współlokatora patent.
      Ja jedynie wiernie się uczę jak budować łazienkowy design ;)

      Usuń
  8. Karne jest po prostu fajniejsze od cywila. Ot co.

    Wiesz - kiedyś pewnie przystopujesz, albo się wypalisz. Nie mówię, że dojdziesz do poziomu normalnego ludzia, który po 6 godzinach pracy pada z nóg i już tylko nic nie robienie na kanapie, choćby 2 z tych 6 godzin przegadał i prze plotkował, ale jednak.
    Ja z pracy/zajęć da 3-4 ludzi z czasem doszłam do tego, że ilość ciągłego "czegoś" dla 2 ludzi to i tak nieźle, że jak wracam do domu w końcu o 21 to wcale nie oznacza, że się lenie i że 6-7 godzin snu się przydaje. I że wolne weekendy są fajne, nawet jeżeli trwają jeden dzień. Że nic nie robienie jest fajne. Głównie wtedy jak cały dzień robiło się "coś".

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa cóż to za mało przyzwoite piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja myślę, że wśród Polaków pełno takich narzekaczy, którym wiecznie źle i wszystko przeciw nim. Ale to ich problem jak wolą narzekać, a nie mój ;)To ich życie i jeśli wolą widzieć tylko złą stronę albo wyolbrzymiać i narzekać jakie "tragedie" ich spotykają to ich wybór. Kiedyś naprawdę dotknie ich jakaś tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię gdy ktoś się nad sobą użala, nawet jeśli naprawdę ma o wiele więcej na głowie-ma dodatkowe zajęcia, ma 2 czy 3 kierunki studiów, czy nawet łączy z tym jeszcze pracę. Sam to sobie obrał, jeśli nie potrafi podołać to niech zrezygnuje widocznie to nie dla niego. Ja lubię gdy coś się dzieje i mimo że miło jest po 14 godzinach od wyjscia z mieszkania w końcu do niego wrócić i zjeść coś ciepłego czy napić się herbaty...to jednak pasuje mi taki styl życia bo gdybym nie wiedziała na co się piszę albo dowiadując się jak to wygląda nie lubiła tego.. po prostu bym zrezygnowala:)

    ...a ja wiążę przyszlosc bardziej z cywilem niż karnym, choć na razie i tak ucze się tylko konsty...;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak juz poczytałam o tych mimozach i langustach to aż mi sie cisnęły na usta imiona pań z którymi pracuję.
    Nie znosze jak tak miauczą i jęczą i zaraz bym .....ale cicho sza.....:-)
    Powodzenia w tym uczeniu Maleńka będzie ok....buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. zacna ta rzeźba :)

    ser pleśniowy light? o pierwsze słyszę, ale od jutra szukam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię ludzi, którzy w kółko narzsekjaą. Pozytywne nastawienie dużo daje ;).

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)