niedziela, 30 grudnia 2012

Dlaczego deszcz zawsze pada na mnie? Czy dlatego, że skłamałem, kiedy miałem siedemnaście lat?

Travis
Pisz.
Mierz się ze słowami
Odzwierciedlij nimi dni
do ostatniej kropli chwili
wyciśnij
targające mną
wciąż i wciąż
od lat
emocje.

Boli?
Niech słowa staną się puste
A łzy słodkie
Kartka mokra
Dobra decyzja?
Zła?
Ja
Ty
Ja
Ona
On
Ja

Pisz.
Niech słowa otrą łzy
Utulą Cię do snu
na dobrą noc
wyszeptując kołysankę
naszych chwil

Pisz.
I wygraj
Pojedynek z samą sobą
jeden z wielu w bitwie
wojny o własne Życie

Zapamiętaj
Nie wegetacja
lecz życie

Słowa zostały napisane
a dni przeminęły
Nie,nie patrz w tył!

Emocje wyciśnięte
do granic sił
Nie czujesz już nic
Wyrżnięte z łez
zamokłe kartki
wymaglowane
upływem czasu

Przepraszam.
Tak mi przykro,że nie mogę być z Tobą.





13 komentarzy:

  1. pisz.
    A najlepiej rozmawiaj, najlepiej w nocy jak jest już ciemno i każde jedno słowo jest wyszeptane, by nikt inny nic nie skradł , i wgle najlepiej to z wszystko rozumiejącym potworem.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd jest ten cytat? kojarzy mi sie ale nie wiem z czym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat z piosenki Travisa - Why does it always rain on me
      Tyle że przetłumaczony na język polski ;)

      Usuń
  3. No to pisz, ja jeszcze dodam no to jedz i wracaj do sił moja Olciu:-)
    Szczęścia i miłości na Nowy Roczek, wszystkiego co sobie wymarzysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, żr wróciłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz, bo lubię, kiedy to robisz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz po Nowym Roku będę witać tą samą tablicę. Mimo, że całkiem miło leni mi się w domu, trochę już tęsknię. Bynajmniej nie za robotą, która tam mnie czeka! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja "mocno tule" trzymaj się :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam w Nowym Roku :-) z duuużym uśmiechem! Pisz kochana, pisz, bo uwielbiam tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty pisz...Lubie tu zagladac, zagladam prawie codziennie i wypatruje nowosci. Zawsze mam rozkminy po Twoich postach i cytatch:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak też mi się podoba, a nawet jeszcze bardziej bo nie cierpię niebieskiego :)
    W sumie każde miejsce do spam jest dobre, niem?
    buzi:*

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)