środa, 26 grudnia 2012

Powiedziałam barmanowi, że prawdziwa miłość nosi wszelkie znamiona przestępstwa. - Chyba że ma się skończone osiemnaście lat - odparł, zatrzaskując kasę. Bar zdążył już zrosnąć się ze mną na dobre, stając się drugim tułowiem, podtrzymującym ten pierwszy. - Cierpienia w miłości - zaczęłam wyliczać. - Zakochany człowiek nie śpi, nie je, niknie w oczach jak torturowany więzień. - Pchnęłam palcem szyjkę pustej butelki w jego stronę. – Kradnie mu się serce. Barman przetarł ścierką kontuar przede mną. - Każdy sędzia wyśmiałby taki pozew. - Żebyś się nie zdziwił. Barman rozwiesił ścierkę na mosiężnej poręczy. - Moim zdaniem kwalifikuje się to najwyżej jako lekkie wykroczenie. Oparłam policzek o chłodne wilgotne drewno baru. - I tu się mylisz - powiedziałam. - Bo blizny po tym pozostają na całe życie.

-J.Picoult

Druga nad ranem to naprawdę idealna godzina na podsumowań.
Dnia. Miesiąca.Roku życia. Dwóch.Albo na raz dwudziestu.
Dwudziesta pierwsza też. Idealna. Na zdanie sobie sprawy.
Z tego. Owego. Tamtego. Pełniej niż pół-zaspana, trochę zawiana o drugiej.
Ale Ciiiii...
Niech to zostanie między mną, pustymi filiżankami i pościelą zaplamioną kawą.
Na przemyślenia odarte z gdańskiego powietrza.
Pomiędzy spaniem,jedzeniem,spaniem,czytaniem i pisaniem
Dni świątecznych, dni wolnych
Z nielimitowanym dostępem do kawy

Sędzia Skarbek I. Chociaż ostatnio częściej wołany : ejj Ty recydywisto !
Spadaj ja też chce się położyć na poduszce! 
No weź kocie!
Ejjj! Mój sernik! 
Multirecydywisto koci!


Kiedyś...


15 komentarzy:

  1. Cóż, mnie szczegónie rozczulają 2 ostatnie zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam. Jak już skończysz się odmużdzać "Ojcem Chrzestnym" to warto przeczytać :)

      Usuń
    2. Wiesz, różne gusta bywają to może ci się nie spodobać,a le przeczytać nie zaszkodzi ;)

      Usuń
    3. Ok, to daj znać jak uda ci się ją skończyć ;p

      Usuń
  2. Ale słodziak :D To przy flakonie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutki! Sobowtór Rudolfa, który przyszedł dwa miesiące temu pod moją furtkę. Byłby czwartym kocurkiem w naszym domu ale szybciutko znalazł kochającą rodzinkę. Gdyby nie duża odległość między nami wszystko by wskazywało na ich pokrewieństwo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie<3!
    Ja mam nowrgo, nazywa się Benek- ma umarszczenie jak Bengalski:D

    OdpowiedzUsuń
  5. To drugie pytanie zdecydowanie lepsze! :D Picie kawy - świetnie! Poziom kofeiny wysoki!
    A co do filozofii ... Zastanawiam się właśnie jak 9 napisanych już stron rozciągnąć do 16 :D .... Jakiś pomysł? Każdy przyjmę!
    I znalazłaś coś fajnego w tych galeriach i sklepach? :D
    Patrzenie na podręcznik zawsze mi świetnie wychodzi, w tej dziedzinie jestem MISZCZ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może on nawet nie będzie tego czytał i taki pomysł był w związku z tym, żeby w środku pracy jakieś 5 stron zapisać literką "a" albo jakąkolwiek inną :D ....
      Będzie sesja? :D I ktoś Tobie, czy jako pani fotograf trzeba się dobrze prezentować? :D
      Mamy nie lubią szpilek :< Jak to tak?! A one pewnie cudne były; szpilki są cudne <3
      Dobrze zrobiłaś! Niech sobie nie wyobraża! Na moich śpią dwa koty!

      Usuń
    2. Chyba jestem wrażliwa, bo przeczytałam, oślepiło mnie, coś wybuchło i laptop się wziął i wyłączył! To słowo to zuo w czystej postaci.
      Przejechałabym się pociągiem <3 Pociągi są taaaaaaaakie fajne!

      Usuń
  6. Jak ja wielbię kociaki rude i nie tylko <3. Mieszkał nawet kiedyś u mnie taki jeden bury i zajmował się demoralizowaniem mojego psa (jakkolwiek to brzmi:)).

    OdpowiedzUsuń
  7. jak Ci się ten koci recydywista nie podoba to mi go oddaj! lubię takich małych wredusów!
    weeź, mleko mi się skończyło jak dodałam ostatniego jego krople do omletu ;<. kto za mnie do sklepu pójdzie?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty myślisz, że po co dodałam wpis dwa dni wcześniej? :D

      Usuń
  8. Twój kiciuś to sama rozkosz :D Z mojej Bianeczki też niezła recydywistka. Lubi podkradać różne rzeczy, wędlinę z kanapki, gumkę do mazania albo jakiś wypadający element półki. Wołam na nią 'kradziejka' ;D

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)