niedziela, 6 stycznia 2013

''Za mądrość płaci się cierpieniem, Krystyno. Biedne nieszczęśliwe, mądre kobiety. Żal mi was, bo prawie zawsze giniecie przez głupców. Jesteś mądra Krystyno. Jesteś piekielnie mądra, ty idiotko.”


-Marek Hłasko

NOTKA TECHNICZNA

Zakładając tego bloga nie wiedziałam,że skończy się to jak się skończy. Blog był mój tylko mój. W sumie traktowany jako jadłospiśnik. Ale nagle zaczęli na niego wpadać różni ludzie. Zachęcona zaczęłam dodawać zdjęcia. Nieśmiało popisując sobie tu i ówdzie gdy miałam wewnętrzną potrzebę -dzieląc swoją potrzebę ekshibicjonizmu między blog, a niechlujny pokreślony brulion.

Brulion nadal został choć konkuruje z nim notatnik założony w telefonie. Blog mimo wielu zmian, ,miesięcy czasami tygodni bez wpisu-nadal istnieje co jest rekordem. Może dlatego,że nie miał być dla kogoś, miał być dla mnie Może dlatego,że na nim pisze-odczarowuje lęk i strach przed wylewaniem myśli przed kimś. Mogę jednocześnie pisać sobie,a muzom. Mogłam. Bo jesteście Wy Czytelnicy i uzupełniacie notki swoimi ciekawymi rozkminami(to o jakości wody w waszych miastach, to o maśle orzechowym-iluż rzeczy mogę się dowiedzieć!)

Blogguje rok i dwa miesiące. Możecie zaobserwować jak zmieniałam się ja, a wraz ze mną - mój blog. Sama już nie wiem czy zostawić poprzednie wpisy jadłospisowe czy nie. Z pewnością zostaną choć nie wiem czy w takiej formie czy w formie samych zdjęć i grafomańskich tekścików.

Wchodzi tu coraz więcej osób(tak tak mówcie co chcecie jestem informatycznym bóstwem po roku bloggowania ogarnęłam,że istnieje coś takiego jak statystyka dla postów i takie tam...Olala nie kompromituj sie już dalej!)

Wiem jedno-Fiolkowe zaczęło żyć własnym życiem.
A ja  dokładnie wiem czego chcę. Wyraźniej niż wcześniej.
Od bloga, od życia, od siebie.

I po użeraniu się z FB, wypowiedzeniem mu świętej wojny, wypiciem kawy, zarzuceniem na niego focha...powstała strona fiolkowego na FB.

A tak ogólnie to dzisiaj piszę,bo... zachwycam się cytatem Hłaski w tytule...i się zachwycam ;)



*dla tych masochistów co nie mają mnie dość nawet na gmailu ;)
i tych którzy dają radę przedrzeć się przez moją grafomanię
Dziękuje za uśmiech!*





32 komentarze:

  1. Lubie to :D
    i nie mam Cie dość
    ej, zostaw mi jedną białą!! plisssss :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zostawioną,ale po melanżu wyszły wszystkie -.-
    Będę Ci musiała w wielkanoc posłać pocztą,bo studenckie u mnie długo nie poleżą. Mam za dużo znajomych! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki za wielkanoc :D

      Usuń
    2. po prostu jadę przez Poznań wtedy muhehehe :D

      Usuń
  3. Och no co Ty siostra, nie ma to jak upojne nocne rozmowy na tematy co najmniej dziwne , bo dokładniej publicznie mówić nie będę , chyba zgodzisz się ze mną :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda...Masz rację lepiej publicznie nie mów ;)

      Usuń
  4. Jaką pijesz kawe zazwyczaj? Widziała zdjęcie na facebooku i smacznie wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej nescafe creme z mlekiem, dużą ilością cynamonu,przyprawy do piernika,szczyptą gałki muszkatołowej czy kakao.

      Usuń
    2. Oooo moja mama też ją zawsze kupuje :)

      Usuń
  5. Jak się podzielisz czekoladą to kliknę Lubie To! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha. Świetny argument ; d

      Usuń
    2. Nie było Was na melanżu przedsylwestrowym ani sylwestrowym-więc czekolady już brak! A ja nie mam zdjęć które bym mogła pokazać publicznie ;D

      Usuń
    3. I z czego radość hę? Siostrzyczko?

      Usuń
    4. bo ja tam uważam że jedno zdjęcie jest na tyle piękne że możesz nim spokojnie propagować utrzymywanie czystości w dom, a dokładniej, czystych dywanów :* :)

      Usuń
    5. Wolę to z odkurzaczem. Albo z szatańskim wytworem jakim jest Piccollo(niby bezalkoholowe-nieprawda! :<)

      Usuń
    6. Jezuuu F. ja tutaj się staram, mówię szyfrem, żeby nie używać słowa odkurzacz i nikt nie wiedział że robisz sobie z nim zdjęcia , a Ty się sama tak łatwo zdradzasz. Jesteś strasznie beznadzieja w konspiracji moja droga :<

      Usuń
    7. Akurat zdjęcie z odkurzaczem jest fajne i się go nie wstydzę. Przecież lepiej odkurzyć niż mieć straty w ludziach i zakrwawiony dywan, nie?

      To na tapecie masz teraz naszego studenckiego odkurzacza? Zacnie,zacnie!

      Myślałam że chodzi Ci o propagowanie innej czystości! No dobra nieważne!

      Usuń
    8. No w sumie masz racje jak zawsze zresztą, nie mam żadnych argumentów Pani sędzio.
      Ha! Już nie, na tapecie mam aktualnie urokliwe zdjęcie Kasi:)

      Usuń
    9. Ciesze się,że moje foto spadło w rankingu foć na tapetę. Nie chce by wszyscy wchodzący do Twojego pokoli widzieli moje fotki xD

      Haha chyba raczej studenciaku chcący zdać sesję a na raie to kolkwium z cywilaxD

      Usuń
    10. spoko loko do mojego pokoju nie wchodzi byle kto.
      Przed wejściem mam fosę w której pływają kostkowce, smoka ziejącego ogniem, i mam hasło a kto go nie zna to nie wejdzie.
      Ja i Twoje zdjęcia jesteśmy dobrze chronione, naprawdę!
      Tak myślałam że jakieś kolokwium się szykuje bo Twoja kropeczka nie świeci na zielonoooo huehe:*

      Usuń
    11. To mi zdjęć nie chciałaś pokazać, a z innymi się dzielisz?!

      Usuń
    12. godzina 12:50 wchodzę do Ciebie i poprawia mi się humor jak czytam posta, a śmieje się w głos przez tę waszą "rozmowe" , jesteście strasznie zabawne :D!
      Ola ja lubiłam blog z jadłospisami, lubię też z Twoimi przemyśleniami :)

      Usuń
    13. Za szkody w psychice odpowiedzialności nie ponosimy!
      Siaśka wyjaśniam w gmailu! Z panem odkurzaczem foci nie dostaniesz.
      Z piccollo maybe!

      Usuń
  6. Ach zalubię mój robocie mądry ... :*
    Fajna czekolada, nigdy nie widziałam takiej :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile studenckich.. Ejjj, podziel się:D nieładnie tak kusić..

    OdpowiedzUsuń
  8. Studentską zabieram, fanpage polubiłam, Fiolkowe czytam namiętnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj jedną proszę ;) tylko nie białą, bo biała be..każdą inną:D
    To się nastarałaś na tym FB ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja dziś się zajadałam dokładnie tą czekoladką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze tylko podobny zapas kawy i będziesz gotowa na sesję;)
    P.S.olalaaaaa o co chodzi z tą polską czcionką?:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsza czekolada świata! :O
    Olalala niedługo napiszą o Tobie w SHOW albo VOGUE!! :D

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)