poniedziałek, 11 lutego 2013

Idolka nastolatków zdemoralizowana!

Hej!Olalas here! Blogger scandals elit...Today want introduce  you all facts about one of the most popular polands bloggers...


Upiekła 12 muffin powiedziała, że było 6
Nocne wyjadanie czekolady stało się już standardem
Białe pieczywo - norma
Mruczy z radości- niczym ja -gdy widze kodeks karny-ona gdy dostanie gwiazdki milky waya
Druga w nocy: Jest jeszcze pizza?!
Metanol z jej szklanki znika najszybciej...
A mogę zjeść resztę serka wiejskiego?!
Ruski szampan wypada z torebki?Przetrzyjcie zaspane i skacowane oczy-to nie żart!
Wiesza staniki na drzwiach łazienki, a K. nie może się skupić pracując...
Śpi z telefonem na wibracjach
Ogląda filmiki o jedzeniu zupy śliniąc się na ich widok(o 3rano).
Na przyniesione o 7 rano do łóżka rogaliki pszenne(przez jakże skromną i niewinną Olalę która wracała do mieszkania Siaśki po ciężkiej nocy by położyć się spać...)reaguje: Wynagrodzę Ci w nocy!
Pilnuje swoich biegowych butów niczym Gollum pierścienia Saurona mraucząc pod nosem ze świecącymi oczkami: My precious(nie  żeby coś wcale jej nie grożę że powieszę je pod sufitem jak mi nie da jeść)


To ja miałam ją demoralizować, a wyszło...jak wyszło.
Ale nie martwcie się.Spotkanie wciąż trwa.

U know  you love me
Wiedziałam,że ta dziewczyna ma potencjał...
xo xo  Gossip Girl Olala

ASK

39 komentarzy:

  1. To miała być tajemnica! Jak możesz?! Nie gadam z tobą! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższy czas zerwać z wizerunkiem grzecznej dziewczynki niczym Hannah Montana...Pora zacząć przyznawać się do swojej prawdziwej natury...

      Usuń
    2. Tak! Zgadzam się z tym! Grzeczne dziewczynki kiedyś muszą zniegrzecznieć i przyznać się do tego;D

      Usuń
    3. Alicja, ty też przeciwko mnie?! :*

      Usuń
    4. Ala musimy sie kiedyś razem napić!

      Usuń
    5. Sylwuś, ja nie jestem przeciwko Tobie- przecież wiesz ;*
      Chętnie się napiję i zapomnę o tym "otaczającym mnie badziewiu" ;)

      Usuń
  2. Looks like so much fun .... :) już się boje co Ty byś ze mną zrobiła, olaboga...

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, mnie też byś mogła tak zdemoralizować ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za cienki jesteś w portkach dla nas
      Nie dasz rady z nami trzema xD
      Siaśka

      Usuń
    2. haha, w to nie wątpię ! :D
      no ale Siaśka zobaczymy, jak się znajdę w Poznaniu:D

      Usuń
    3. Daj znać kiedy i gdzie xD
      Siaśka
      Z dziewicami nie obuję bo nie wiedzą co i jak
      Olala

      Usuń
    4. Ja się prawdopodobnie znajdę na polibudzie w Poznaniu więc będzie dużo czasu i okazji :D a tak bez okazji to też nie problem, 1,5 h pociągiem i jestem!

      Usuń
    5. to daj znać jak będziesz xD
      jestem zdesperowana
      Olala sfrustrowana
      a Slyvvia... no hmmm domyśl się

      Usuń
  4. Gossip Girl :D

    Taką Sylwię chciałabym poznać. I widać, że świetnie się razem bawicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednym słowem normalna dziewczyna, nie poznałam, ale pewnie wyluzowana i wesoła i o to chodzi!!!!
    Miłej zabawy dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha:) uwielbiam Ciebie i Was:)

    OdpowiedzUsuń
  7. prawdziwe oblicze Sylwii zostało w końcu ujawnione^^
    ajajaj, zazdroszczę Wam bardzo! nie dosyć, że w pięknym Poznaniu, to jeszcze taki skład i takie atrakcje! spotkanie jeszcze się skończyło, więc pokaż na co Cię stać:>
    i przesyłam serdeczne pozdrowienia znad StGB, wiem, że to kochasz w polskiej wersji, więc niemiecka też by Ci przypadła do gustu:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas karne robi za podkładkę pod myszkę Slyvvii :)

      Usuń
  8. świetnie , dobrze wiedzieć pare ciekawostek ;p hehe ! super zabawa u was ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. haha, nie taka Slyvvia święta ;)
    "skromnie" sobie tam (ży)jecie i pijecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w ogóle to co wszyscy z tym ask.fm tak szaleją ? :D

      Usuń
  10. Idolka??? Śmieszne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Mi też jadłospisu nie chciała ujawnić!-.- też coś

      Usuń
    2. Chcialabym kliknąć ' lubię to' ;d

      Usuń
    3. Tu nie chodzi o durny jadłospis. Sylwia nie jest nikim nadzwyczajnym a traktujecie ją jakby była Bogiem. Opanujcie się trochę. Zajmijcie się swoim życiem a nie życiem Sylwii. Chcecie jeść co ona, robić co ona. Na prawdę przesadzacie.

      Usuń
    4. homo sapiens sapiens...taaa

      Usuń
    5. Jesteście chore na zaburzenia i tyle....

      Usuń
    6. Och jak milusio. Specjalista anonim przemówił.

      Usuń
  11. Do staników na drzwiach łazienki jeszcze sie trzymałam. Potem wyłam ze śmiechu. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyżbyś miała konkurencje? :P Zwykle osoby, które wydają się wymagać demoralizacji, są najbardziej zdemoralizowane

    OdpowiedzUsuń
  13. No ładnie się tam bawicie!

    Jakbyście miały pomysł wbić na Śląsk do Sylwii, to dajcie znać ;) Mam do niej jakieś 40 min :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nie metanol, bo to trujący alkohol. Powinien być etanol ;-)
    Pozdrawiam,
    Chemik

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahahahah to nieźle się to czytało :D Aż chce się was poznać ;> W Katowicach są niezłe restauracje, zapraszam na spotkanie! ;]
    www.foodandphoneaddicted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)