środa, 20 marca 2013

Blis­kim mów, gdy­by py­tali, że chwi­lowo zmieniałam ad­res, że w niebie leczę duszę z sil­ne­go prze­daw­ko­wania rzeczywistości.

-Nosowska

Czasami mam wrażenie jakbym mówiła zupełnie innym językiem niż wszyscy ludzie wokół. Cudzoziemka we własnym kraju. Mówię nie. Mówię zostaw mnie w spokoju. Chcę samotności. Nie mam nastroju. Nie mam czasu. Miłego dnia. A Ty dalej. To nie osobiste. To niechęć generalna. Powszechna. Międzyludzka. Wobec ludzi.Odczep się.Zostaw. Nie dotykaj. Nie przytulaj,bo przypierdole Ci kodeksem.

Tak sobie myślę,że zwykłe brzydkie słowo załatwiłoby sprawę. I byłoby szybciej wybaczone niż:
Zostaw mnie. Mam zajęcia a po nich dużo pracy.Wraz z infantylnym: papa,a obok: Miłego dnia. Szczerego i zniecierpliwionego,wcale nie ironicznego.Nie pisz. Nie dzwoń. Nie odwiedzaj.Mam zły dzień, zły czas, zły weekend. Nie chcę nikogo wokół.Zosia samosia,pamiętasz? Napisze...za tydzień. Może wcześniej.

Daj mi spokój. Daj mi przestrzeń. Ja tak nie potrafię. Duszę się. A nikt nie rozumie. Tak trudno zrozumieć?

-Dlaczego się o mnie martwisz?
-Aaale...? Ty?
-Przecież...Nie masz prawa się o mnie martwić!
-Nie?
-Nie..Nie pozwalam!
-Nie przekonuje mnie takie tłumaczenie Olala
-Tak marna argumentacja...

Dobry organizer to podstawa...czyli co zrobić z pustymi opakowaniami po kawie
part 1

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przepyszna. Cenowo niezafajna,ale gdy trafisz na promocje da się przeżyć :D

      Usuń
  2. Właśnie trafiłam w podobną sytuację... i moje odczucia są również bardzo podobne..

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem jest tak, że jak w końcu wszyscy odpuszczą i dadzą spokój, wtedy tej samotności ma się dość. Chodzi w końcu o to, by ganiać tego króliczka.
    U mnie puszka po milicano robi za ścinkozbierak po ołówkach xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja trzymam w nich płatki, ryż, makaron. Do mnie wiedzą kiedy nie podchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja to znam... " Zostaw mnie, odczep się, bo przy...* " :D.

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)