poniedziałek, 18 marca 2013

"Dziś rano cały świat kupiłem, gwiazdy i słońce, morze, las, i serca, lądy i rzek żyły, Ciebie i siebie, przestrzeń, czas. Dziś rano cały świat kupiłem, za jedno serce cały świat, nad gwiazdy szczęściem się wybiłem, nad czas i morskie głębie lat... Gorące morza sercem płyną - - pozłocie nieprzebytych sław, gdzieś rzeki nocy mnie wyminą w głębokich morzach złotych traw. Chcę czerwień zerwać z kwiatów polnych, czerwienią nocy spalić krew, jak piersi nieba chcę być wolny, w chmury się wbić w koronach drzew."

K.K.Baczyński


Czyli Olala jest zachwycona.



Zdać karne. Pozachwycać się. Iść. Zapomnieć.
Kupić cały świat. Za resztkę pieniędzy. W antykwariacie.




5 komentarzy:

  1. Olala :) ta piosenka ostatnio mnie prześladuje. nawet na blogu była <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zdaj, zdaj! Ty CPie ;) (uwielbiam Cię za te komentarze :D, była czytelnie otwarta?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CP, w sensie Człowieku Prawniku nie cepie ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam ostatnimi czasy tą piosenkę... Jestem ciekawa jak film. Nie gustuje zazwyczaj w polskich produkcjach tego typu, ale tutaj po trailerze jakoś zupełnie inaczej się nastawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Film bardzo ciekawie zrobiony, jak by w trzech wymiarach. Bardzo mocno przesiąknięty poezją K.K.B, co zresztą zrozumiałe. Bardzo refleksyjny i okraszony pięknymi zdjęciami. Byłem w kinie z dziewczyną rano o 9.00, byliśmy sami co dodatkowo potęgowało wrażenia. Film mnie tak "sponiewierał emocjonalnie" że po paru godzinach napisałem swój pierwszy wiersz w życiu. Tak więc polecam, może kogoś też natchnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)