poniedziałek, 30 września 2013

Gdy jest bardzo smutno, to kocha się zachody słońca.

-A. de Saint-Exupery



Znów obserwuje zachody słońca. Czy to oznacza bycie smutnym? Tak mówił Mały Książe. Ostatnie obserwowanie zachodzącego słońca nie skończyło się dobrze. Pochłonął mnie granat pochłonęła czerń.ale niczym słońce wstałam,znów rano. 

Czy tak miało być?Żadnej tęczy.Żadnego happy endu.Nie znalazłam nawet krainy czterolistnych kończyn należącej do elfów,które czekają z garnkami pełnymi złota- one na pewno znajdują się na końcu tęczy? Jestem zabrudzona szarością. O tu i tu. Nie widzisz? Prześwituje. Ale błękit swetra przez granaty szarości i czernie jakoś trochę nie ma siły.I jest osamotniony.

Kim jesteś? Co ze mną zrobiłeś. Proszę oddaj mi mnie.
Rano wstaniesz ty czy wstanę ja?

Kupiłam sukienkę.



Projekt śniadanie. Dzień 13
Edycja 2

Naleśniki z dżemem skandynawskim,twarożkiem i bananem. Otoczone mgiełką cynamonu unosząca się po całym pokoju. Kawa miętowa. I kawa zwykła.



Projekt śniadanie. Dzień 14
Edycja 2
Tost. Najzwyczajniejszy w świecie tost. Z żółtym serem,zielonym pomidorem,czerwoną papryką i oregano. Herbata skropiona sokiem z limonki. Dużo chmur za oknem. I dużo planów. i brak zdjęcia śniadania.



5 komentarzy:

  1. próbujesz być poetycka? Taka biedna, skrzywdzona dziewczyneczka która chce ukazać swą wrażliwą duszę. Och jakie to piękne i unikalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki anonim. Idź zająć się zatruwaniem życia sobie i zawiścią. Może terapia jakaś?

      Usuń
  2. chcę naleśniki :D
    i kupiłaś sukienki :D liczba mnoga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym sobie naleśniki zjadła :) szczególnie tak nadziane *-*
      a możesz pokażesz sukienki ? :D

      Usuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)