piątek, 27 września 2013

"Jeżeli ktoś ma trochę wyobraźni, to może z przecinków utkać arcydzieło w siedmiu aktach. Ja ci mogę tak z przecinkami porobić, żeby zdanie brzmiało jak trąba anielska, albo tak, żeby się mieniło jak jazzowa orkiestra, albo żeby kuśtykało jak dziad na bezpańskich schodach."

A. Osiecka


Dzień 12
Jajecznica. Bo Ash wróciła ;)
INSPIRCJA ŚNIADANIOWA:
przystojni studenci z Politechniki,którzy potrafią ugotować usmażyć tylko jajecznicę ;)
 Z Siaśką. A teraz IKEA.

Komentarze on. Chcecie?:)

12 komentarzy:

  1. IKEA, kupcie mi coś fajnego!

    OdpowiedzUsuń
  2. O wreszcie komentarze :) Jajecznica zawsze spoko! U mnie była przedwczoraj ze szpinakiem tyle, że na kolację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teeeeż chcę do Ikei...
    Dzięki Wam obu za to wspólne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie, ze włączyłaś opcję komentarzy ! bardzo lubię twojego bloga - przeczytałam całego ;) tego poprzedniego tez :) fajnie czasem coś skrobnąć od siebie, dać znak życia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd mamy domenę sniadaniowiec.blogspot.com nie wiem kto mnie odwiedza-a przecież fajnie wiedzieć kto i jak i wgle ;)

      Usuń
  5. ja chcę do Ikei !! już dawno nie byłam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią pójdziemy jeszcze raz jeżeli zafundujesz nam po miseczce :D

      Usuń
  6. A można zapytac gdzie kupiłaś to cudne naczynko ?http://legalnie-nielegalna.blogspot.com/2013/09/nasze-kamstwa-wiecej-o-nas-zdradzaja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sezonowo można je dorwać w Netto ;) i bodajże w DUCE też takie widziałam kiedyś-ale wiadomo-o wiele droższe

      Usuń
  7. Komentarze ON :D !
    A ja sobie jutro powędruję do Ikei, o! ;>

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)