sobota, 28 września 2013

"Muszę się nauczyć żyć ze sobą takim, jakim jestem. Szkopuł tylko w tym, że są we mnie całe wielkie obszary, których nie znam. Przez całe życie pracowałem nad obrazem samego siebie [...] tylko, że ja nie budowałem od środka: budowałem od zewnątrz, tworzyłem wokół siebie warstwę ochronną. A teraz wielki płat tej szaleńczej konstrukcji został wyrwany. Muszę zacząć od nowa, zaglądając do środka, żeby stwierdzić, co tam naprawdę jest."

-William Wharton "Ptasiek"

Projekt śniadanie. Dzień 13.
Edycja 2.

Cynamonki.





LUBICIE MARCHEWECZKI? ;)

11 komentarzy:

  1. Lubiemy cynamonki! Marchewki też! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marcheweczka <3 i cynamonki też lubimy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ha marcheweczki rulez!:) I cynamonki również, chociaż oczywiście marcheweczkom do pięt nie dorastają:p

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie brokuł ? *smuteczek* :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze dłuższe tytuły dawaj, bo te coś krótkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie Wam równiuśkie wyszły ! Nigdy jeszcze nie upiekłam nic co by wyglądało tak estetycznie ;)
    Ej, czy one są z serem i rodzynkami ? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. połowa z serem i rodzynkami, połowa cynamonowa.
      na śniadanie były u mnie cynamonki

      Usuń
  7. lubimy marcheweczki :) uwielbiam Was :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te cynamonki wyglądają PRZEPYSZNIE

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)