niedziela, 6 października 2013

"Jakże się cieszę, że żyję na świecie, w którym istnieje październik! Jakież to byłoby okropne, gdyby natychmiast po wrześniu następował listopad!"

L.M.Montgomery


Projekt śniadanie. Dzień 17,18,19,20
Edycja 2.

Kanapki z dżemem,mrożone wiśnie w owsiance i tosty.Śniadania znikają jak szalone.
A dni-jakby nie chciały być gorsze od śniadań-mijają jeszcze szybciej niż zazwyczaj, ukazując nagle wieczór.

-Ale hej,hej panie dzień?! Gdzie pan uciekł? Przed chwilą było rano!

Ale tak już bywa gdy zajęcia kończą się wcześniej. Zdecydowanie na tyle wcześnie by wyjść grupowo do pubu, gorsząc przy okazji grupkę koleżanek,a jednocześnie na tyle późno by dziwnie wyglądać w jasnej dziennej grzecznej sukience. Wtapiając się w atmosferę.Zatapiając się w niej. Błądząc po tak przecież dobrze znanym miejscu. Myląc X z Y. Bawiąc się świetnie. Zapamiętując piosenkę i szukając jej później-już ciemną nocą pod kocem z kubkiem gorącego kakao-śledząc przejeżdżające z rzadka SKM'ki za oknem.Podczas powrotu jasna sukienka odcina się od ciemności wieczoru. Dziwne. W pubie przecież wtapiała się w ciemność idealnie.



Razowiec z masłem,sałatą,wędzonym kurczakiem,jajkiem gotowanym,zielonym ogórkiem i szczypiorem. Posypane zmieloną w młynku solą morską. Mocna herbata z wczoraj.




5 komentarzy:

  1. Piosenka, którą polubiłam dzięki przyjaciółce. Miłe zaskoczenie. :) Tak, to dobry moment na włączenie, chociaż miałam coś oglądać.

    Takie zestawy to baza mojego śniadaniowego dzieciństwa. Ale mocna herbata kawki nie zastąpi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz ile czasu gotuje się jajka na twardo? jakąś wieczność!
      I mimo postanowienia: bez śniadania nie piję(kawy) to gdy tyle trzeba czekać...Sama rozumiesz;)

      Usuń
    2. Zgadzam się! Gotuje się za długo, a znika za szybko! ;p

      Usuń
  2. kanapki zawsze okej, nie mam dnia bez jednej ;D jednak zdecydowanie bardziej kusi mnie owsianka z mrożonymi wiśniami *-*
    tą piosenkę ostatnio często słyszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie musi Ci się żaden podobać, to tylko mój subiektywny wybór, a ja mam ogólnie dziwny styl. Długo nie lubiłam wzorów, w ogóle wszystko nosiłam czarne i basicowe, ale teraz już trochę więcej szaleję.

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)