czwartek, 12 grudnia 2013

“Trzecia nad ranem to martwa godzina. To godzina, kiedy śpiący jest w najgorszej formie psychicznej i fizycznej. Godzina, kiedy system obronny organizmu właściwie nie działa, kiedy obietnica poranka wydaje się nieskończenie odległa. O tej godzinie na wierzch wyłażą najmroczniejsze urojenia i najgorsze strachy. Ale jest to tylko stan umysłu, biorytmiczna rozpadlina, z której wypełzamy wraz z pierwszym blaskiem dnia. Prawie zawsze.” Simon Beckett

Tak jest przytulniej.


Drożdżówka ósemka.

Chodzę spać za późno i wstaje na tyle późno by nie zdążać zjeść innego śniadania niż banan,jabłko,drożdżówka,kawa,niemrawy uśmiech do lustra. Tak czy inaczej-nieprzyzwoite godziny poranne i nocne towarzyszą mi wciąż i wciąż.Poranki grudniowe to zło.

5 komentarzy:

  1. Wiesz co / ja wstaje o 4 rano do pracy od ......lat i można organizm przestawić.
    A śniadanko rozbudza mnie do zycia.
    miłego Olcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam cytaty które umieszczasz na blogu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poranki grudniowe niewiele się różnią od listopadowych.A przecież uwielbiamy listopad!:) Chyba, że grudniowe są gorsze, bo szybsze, obfitujące w niedoczas bardziej niż listopadowe odpowiedniki... masz tak?

    Cytat bombastyczny.
    Jestem zafascynowana naszym organizmem, że on tak potrafi biologicznie, dobowo, kalendarzowo się przystosować, a przecież nie mamy zegarka zamiast mózgu. To jest tak zajebiście fascynujące, że nie mam słów, żeby oddać to, jak cholernie mnie to kręci!:))

    Drożdżówkowe ósemki są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Grudniowe poranki nie są takie złe, mam już swój mały rytułał tzn. wstawanie przed świtem, kawa i jabłko i ostatnie powtórki przed kolosami, a potem pyszne śniadanie przed wyjściem na uczelnię ;) i wiesz już święta niedługo przecież ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, daje się przyzwyczaić. Tym bardziej, że już całkiem niedługo będą coraz jaśniejsze. Caaałkiem niedługo, no nie? ; )

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)