piątek, 31 stycznia 2014

"Nie jest łatwo być kobietą. Za dużo się czuje, za dużo się wierzy, za dużo się chce."Sonia Pohl

Dźgnęłam palcem leżący mięsień w pudełku. Odrobinę zarysowałam paznokciem.Tym razem niechcący,no naprawdę! Och weź się nie gniewaj!

Odłożyłam to tam pewnego grudniowego dnia. A niech leży,zamarza,kamienieje,żyje własnym biciem, ma święty spokój. Niech się tam leczy. Stwierdziłam. I tak już dużo przeżyło. Niech ma trochę rekonwalescencji to serce moje. Zamknęłam pudełko.

Zapomniałam.

W pobliżu zagubionej strony notatek większych postępów wczoraj nie poczyniłam. Ale znalazłam pudełko. Odkurzyłam je.Pochuchałam. Podmuchałam. W sumie jak nowe. Ucieszone zabiło wywijając młynka. Po chwili jednak wracając do stanu li i jedynie stosownego zainteresowania swoją właścicielką. Tylko trochę obrażone. Niczym kot. Ono tutaj rządzi. Nie Ty. Nadal lekko zniesmaczone tym zapomnieniem.Spogląda z wyższością i się zastanawia jaki numer wywinąć. Ono wie.

Jedenaście stopni poniżej serca.A i tak już teraz wystarcza śniegu na parapecie by zakopać w nim serce na najbliższe dwa tygodnie. No to co serce? Wskakuj w śnieg. Już już. Bez gadania. Och zamknijżesz się. Nie widzisz? Zajęta jestem! Wypad za okno. Pogadamy. W przyszłym tygodniu. Albo w walentynki.

Projekt śniadanie. Styczeń jeszcze.
Ostatnie śniadanie w styczniu.Placki jabłkowe  słodzone melasą. Syrop z cebuli. Kawa. Dużo kawy. I mało snu.




11 komentarzy:

  1. Moja mama często robi syrop z cebuli na przeziębianie :D
    Idealne te placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za docenienie placuchów! Bo z plackami to ja na bakier jesteś ciut!;)

      Usuń
  2. Dobry cytat, chyba sobie go wydrukuję i powieszę.
    Fabiolka znajdź chwilkę lub dwie na odpoczynek czasem ! Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po sesji sobie weekend zrobie wolny!;)

      Usuń
  3. Ten cytat jest wspaniały i w 100% prawdziwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szklaneczka po Nutelli.
    I od razu wiadomo, że to dobry człowiek taka olala, skoro ma szklaneczkę po Nutelli:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nutelka to jest to! ;) choc ja luty bez słodyczy zamierzam mieć.... XD

      Usuń
  5. syyyrop z cebuli? jeszcze nie miałam okazji skosztować ;D
    Jak ja uwielbiam Cię czytać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wiele lepszy niż sklepowe! Trzeba tylko sie przełamać...bo cebula,bo slodkie i cebulowe?! Ale fajny jest! I nawet do placków pasuje! Hihi

      Usuń
  6. Dajesz rady z tym cebulowym syropem? Kiedyś poradzono mi go na kaszel, ale nie podołałam - ohydnie cebulowo-słodki błeee.

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)