piątek, 24 stycznia 2014

"Puchatek obudził się nagle z uczuciem dziwnego przygnębienia. To uczucie dziwnego przygnębienia miewał już nieraz i wiedział, co ono oznacza. Był głodny." A.A.Milne

Karolina-dzięki za podsunięcie cytatu na dziś!

Nadrabiamy nieobecne śniadania. Te wszystkie podczas których biegaliśmy po przystankach tramwajowych i autobusowych. I kiedy przesiadaliśmy się z nich na kolejki miejskie. I uczyliśmy się. Pracowaliśmy. I przesiadywaliśmy wpółprzytomni na ćwiczeniach. A czasami wykorzystywaliśmy te 10minut na pospanie na rzecz śniadania biorąc do torebki w biegu banana i 3mandarynki.

Dzień Dobry. Zdecydowanie dobry. Takie wspólne śniadania lubię najbardziej. Zarówno te pieczone o 7mej rano i wiezione skmką na wydział. Jak i te z dostawą książek z biblioteki i wydrukowanych ustaw-prosto do mojego łóżka.

Projekt śniadanie. Styczeń

Czwartkowe cynamonki i dżemorki(?) które dzielnie przetrwały podróż kolejką na wydział.


Cukierniane coś a`la croissanty z malinami. Pół dziwnego czegoś z polewą białą. Sok pomarańczowy. Kawa.


13 komentarzy:

  1. Cynamonki i dżemorki mi się bardzo podobają - tak mogę zaczynać poranki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniadaniowa porcja słodkości, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musisz mi to robić?
    zła kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj mi dżemorka i cynamonka, wystarczy po jednym, prooszę. Wyglądają pysznie! A ja mam kawę, a do kawy nic adekwatnego. To znaczy mam czekoladę, ale to się nie liczy, bo ja nabrałam teraz ochoty na Twoje wypieki i tylko one zrozumieją się z moją kawą. Czekam na priorytet prosto do Krakowa ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Grey bez seksu"....
    to nie oglądam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam,że Ty to zauważyszzzz!

      Usuń
    2. hahah, ja miałam do tego samego się odnieść :D:D:D

      Usuń
    3. tak czekałam kto zauważy! :D:D

      Usuń
    4. wiadomo było, że ja
      My chcemy seksu! w filmie... xD

      Usuń
  6. cynamonki!? zawsze i wszędzie, jedne z najlepszych drożdżowych bułeczek :) i coś czuję, że może dziś się upieką :D
    cytat <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, uwielbiam te drożdżówki! najlepsze domowe <3
    btw. studiujesz prawo? pytam, gdyż planuje złożyć na ten kierunek papiery, jednak wcześniej chciałabym dowiedzieć się ze szczegółami jak tam jest. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. cytat mega :D

    a taką cynamonką bym nie pogardziła! zwłaszcza z dostawą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie, nie wiem czy mnie nie przytłoczy wkuwanie tych wszystkich ustaw itp, ale z drugiej strony chciałabym się dostać na prawo i realizować w tym kierunku. Jednak cały czas zbieram opinie na temat tych studiów i próbuję się przekonać lub zniechęci, tak czy siak dążę do sprecyzowania planów w kwestii przyszłości. Naprawdę ciężko mi zdecydować.

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)