czwartek, 9 stycznia 2014

Są we mnie dwie kobiety. Jedna pragnie namiętności i przygód. Druga natomiast chce być niewolnicą rutyny, życia rodzinnego, drobnych spraw, które można zaplanować i wykonać. Zmagają się we mnie przykładna pani domu i prostytutka. Spotkanie tych dwóch kobiet w jednym ciele jest bardzo ryzykowną sprawą. Bo to współistnienie dwóch boskich energii, dwóch przeciwstawnych światów i może się zdarzyć, że jeden świat zniszczy drugi. — D. Terakowska "Ono"

Nie wiedziałyśmy,że tak można. A jednak można. Czuć się jak styrana życiem żona. Nie będąc niczyją żoną. Nie będąc nawet konkubiną. A nawet dziewczyną.Dwa razy w tygodniu piłam kawę z kimś innym. Spójrz. Ja nawet nie piłam już z Tobą kawy.

I szczerze powiedziawszy naprawdę nie chcę Cię jutro znowu widzieć.
A właściwie dziś.
To już męczące.

Nadal czekasz na przeprosiny?Czekaj.
 Tak bardzo chciałeś mojego szczęścia-właśnie mi je dałeś. Dziękuje.Dziękuje za ciszę po raz pierwszy od wielu miesięcy. Za święty spokój.
Brak telefonów. Brak wiadomości. Jak mi dobrze.

Koniec rollercoasteru uczuć. Koniec never ending story.
Odetchnęłam. I jestem w punkcie wyjścia jak przed dwoma laty.
Historio wiem,że lubisz się powtarzać,ale proszę nie tym razem.

Projekt śniadanie. Styczeń.
Dzień 9
Naleśniki na mleku orzechowym z mąki pszennej i jaj. Smażone rano ze stosem notatek. Z dżemem skandynawskim.Zapakowane w sreberko. Jedzone o nieprzyzwoitej porze w doborowym towarzystwie na auli(tam jest zakaz jedzenia,ale Ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii) zapijane kawą i zajadane domowymi truflami. Śniadanie idealne czyż nie?





13 komentarzy:

  1. Idealne i nielegalne ! Śniadanie jedzone z dreszczykiem emocji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twoje cytaty, ja tutaj studiuję polonistykę, a takich perełek nie znam, wstyd i hańba. A cytat tak bliski, tak aktualny, kocham tak tworzony świat słów, po sesji wreszcie będę miała czas na ''normalne'' książki i ''Ono'' przeczytam na pewno. A patent z naleśnikami świetny - ja biorę albo owoc, albo kanapkę, nuuuuda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś baty dostać za nieznajomość Terakowskiej! Skandal! Do nadrobienia Bejboszu!

      Usuń
  3. Nienawidzę się powtarzać, ale jestem mistrzynią szczerych życzeń, szczerych komplementów i szczerych wyznań, więc każde moje 'blogowe' powtórzenie jest szczere...
    więc muszę...

    UWIELBIAM CYTATY, które wstawiasz.
    Za każdym razem trafiają w punkt mojego aktualnego myślenia, w co możesz wierzyć, lub nie.
    Już kilka takich zdań mam zapisanych w moim tajemnym sekretnym dzienniczki, ten również wędruje do zapisania, już chwytam za długopis.

    Nie wiem czy czujesz podobnie, czy wstawiłaś cytat bez konkretnego związku, ale powiem Ci w tajemnicy, że szarpanina tych dwu stron jest wykur* męcząca.

    OdpowiedzUsuń
  4. tęsknię!
    naleśniki, placki, gofry czy jajecznica?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pysznie i delikatnie. Uwielbiam naleśniki ;)
    To śniadanie musiało być idealne!

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra, nikomu nie powiem o naleśnikach : ) no i oby historia się nie powtórzyła...

    OdpowiedzUsuń
  7. "Ono" - jak dawno ja to czytałam... Dobra książka, wspaniały cytat ♥
    Bardzo dobrze, że niekończąca się opowieść w końcu osiągnęła niemożliwość i oby to zamknięcie dało Ci spokój ;*

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)