wtorek, 28 stycznia 2014

"… to była pierwsza rzecz, której musiałem się o niej dowiedzieć i być może najtrudniejsza jakiej przyszło mi się kiedykolwiek nauczyć – a mianowicie tego, że ona jest tylko swoją własnością, a to, co mi daje, jest kwestią jej wyboru i jest przez to cenniejsze. Czasami motyl przyfruwa by usiąść na otwartej dłoni, ale jeśli ją, zamkniesz w taki czy inny sposób, motyl – i jego wybór by tam być – znikną." Barbara Hambly

Mam dosyć tych  ciast i od życia słodkości
Pora wrócić do rzeczywistości

Projekt śniadanie. Styczeń nadal.
Smażona na maśle czosnkowym jajecznica z brokułami.
Z solą morską i pieprzem. Chleb orkiszowy z masłem.




12 komentarzy:

  1. Czy ja widzę JAJECZNICZKĘ Z BROKUŁEM ?! :O Moja ulubiona ?<3
    Jak można mieć dość słodkości , no ja się pytam jak ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej zapomniałam opisać śniadania!
      TAK. Koniecznie smazoną na maśle czosnkowym :)

      Usuń
  2. A ja słodkości właśnie teraz potrzebuję jak nigdy, by sesja była nieco bardziej znośna!
    Widzę kubas kawy, więc jestem u siebie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I może zakreśla z do kuka kawy jeszcze? Ostatnio zolte i niebieskie są u mnie w obrotach ;)

      Usuń
    2. U mnie ostatnio różowy i standardowo zielony ;) a najlepiej jak mam oba na raz i zakreślam sobie raz jednym i raz drugim <3

      Usuń
  3. Słodkości Ci dość?
    Słodkości od życia?
    Zatęsknisz jeszcze!:)

    Cytat..... bęc! Trafiony.
    Spisuję.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zatęsknię ! A pewnie! Ale po miłym weekendzie czas wrócić do rzeczywistości;)

      Usuń
  4. ja lubię słodkie poranki. ale chyba jajecznica będzie u mnie na kolację jutro ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ulubiona to jajecznica z cebulką i pomidorem na maśle, mmm... :)
    Ale też dziś miałam taki dzień, co słodki smak był najmniej pożądany przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jajecznica?..zastanawiam się teraz, dlaczego tak dawno jej nie robiłam, przecież to jest przepyszne!
    kawa i ten cudny kubek <3 uwielbiam z niego pić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To mnie pocieszyłaś , bo jak na chwilę obecną gro osób mnie strasznie od tego próbuje odwieść i miesza mi moje konstruktywne plany. Chociaż na razie powinnam się skupić na napisaniu maturki...
    Ach , w razie dodatkowych wątpliwości z chęcią się do Ciebie odezwę! ; )

    a jajecznicą podbiłaś moje serduszko!

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)