sobota, 11 stycznia 2014

„Zaraz zrobimy kawę. Wprawdzie nie mam kawy, filiżanek i pieniędzy, ale od czego jest nadrealizm, metafizyka, poetyka snów.”T.Różewicz z "Kartoteka.Kartoteka rozrzucona"

Nikt nie ostrzegał mojej duszy przed tym deszczem i wiatrzyskiem. Nikt nie raczył wspomnieć o przejmującym do szpiku kości zimnie zaraz po wyjściu na gdańskie ulice. O sztormie wyziębiającym całe nabrzeże.O sierpowatym chudym księżycu straszącym zza chmur podczas bezsennych  nocy.

Na szczęście Kate wiedziała.

O widmie sesji, nocnych posiadówkach i problemach ze wstawaniem o poranku by doczłapać się do kuchni po kubek życiodajnej kawuni. I zrobiła takie małe cudeńka!

Forma do kubeczków, zabawa z porcelaną,wypiekanie,malowanie,napisy-wszystko zrobiła sama swoimi zdolnymi łapkami Kate. Och zapomniałam-i wysłuchanie mojego zrzędzenia-też Kate!  W dodatku zaczarowała pocztę-nic się nie pobiło, wszystko doszło już następnego dnia. I można było lecieć o kuchni i robić przez cały wieczór kawę,po kolei, dobierając kubki pod podręczniki i kodeksy.

A Ty? Jaki chciałbyś/chciałabyś kubeczek?




DZIĘKUJE!
Kawa w nich smakuje cudownie! Cudowniej niż w innych kubkach! NAPRAWDĘ!


7 komentarzy:

  1. Jakie piękne kubki! Nie dziwię się, że kawa lepiej w nich smakuje ;) Miło, kiedy możemy podzielić się z kimś naszym zrzędzeniem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podbudowalas mi morale :D czekam na feedback od karnistow z wydziału hihihi ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ! Oczywiście że chciałabym taki śliczny kubeczek :3

    OdpowiedzUsuń
  4. coś w tym jest! kawa w tych kubkach smakuje... magicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te kubki! Nie dziwię się, że kawa z nich lepsza :)

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)