piątek, 7 lutego 2014

"AMBITION. The world makes way for those who know where they are going." ścienny plakat




Projekt śniadanie. Luty
Dzień 6. 
Ostatnie śniadanie sesji zimowej. A raczej śniadanio-obiad.Kasza jaglana gotowana na mleku migdałowym z odrobiną cynamonu i żurawiną. Karmelizowana w melasie,miodzie i maśle gruszka. Resztka gorzkiej kryzysowej czekolady. I łyżka masła orzechowego.


Projekt śniadanie. Luty
Dzień 7. 
 Pierwsze wolne śniadanie. Chleb orkiszowy z masłem,kapustą pekińską,polędwicą sopocką,papryką zieloną,zielonym ogórkiem, równie zielonym posiekanym krzywo szczypiorkiem. I sztucznym pomidorkiem. Fasolka w pomidorach gotowana z kurczakiem i majerankiem. Solą morską. Kawa.

7 komentarzy:

  1. No i pięknie, ferie więc masz ;) Zatem odpoczywaj i baw się dobrze i jedz dalej takie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! odpoczywaj z kubkiem kawy w ręku i dobrym jedzeniem, oczywiście ;*

      Usuń
  2. Ta gruszka smażona kusi ... moje smaki ! ;)
    Odpoczywaj kochana .

    OdpowiedzUsuń
  3. To luty bez słodyczy? Jednak ocieka słodkością. Ta kasza jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja to wolę kanapki :D Na słodki poranek muszę mieć chęć, a na takie kanapki zawsze mam.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię śniadania na słodko, ale wolę kanapki i takie właśnie jak te Twoje są idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste niezastąpione kanapki :) Fajny blog będę częściej wpadać :)

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)