niedziela, 9 lutego 2014

" Nie przyzwyczajaj się do mnie, nie zapamiętuj mojej twarzy, nie pamiętaj ile łyżeczek cukru wsypuje do herbaty, zapomnij jak się ruszam, jak ubieram, jak pachnę. Nie przywiązuj się do mnie - ja mam w zwyczaju uciekać". Kathlyn Harrison



Chwile zwątpienia,niepewności,nierównowagi. Pomimo tych dodatnich temperatur na sopockim molo jest naprawdę ślisko.Emocje wyłożone na dłoni. Bierz co chcesz. Powiedziałabym,ale obawiam się,że weźmiesz serce.

Szukam łatwych rozwiązań,prostych smaków i nieskomplikowanych emocji. Odrobiny spokoju. Świeże powietrze mnie oszałamia. A może to Ty?Albo Wy? Omamia sen możliwości spędzenia nieskomplikowanych godzin. Chociaż kilku.kilkunastu.

Weekend. Moja międzysemestralna przerwa zwana przez ludzi normalnych feriami. Zapewne się nie spodziewacie śniadań-a i macie rację. Bo kto by w pierwszy weekend(i ostatni wolny) jadł śniadania na śniadania? Raczej obiad na śniadanie...a na drugie podwieczorek. Na podwieczorek drinki...eee chyba coś mi się posiłki pomieszały. Na kolację? Chyba.





6 komentarzy:

  1. Ten cytat to również dobra charakterystyka kobiecej natury. Nie przyzwyczajaj się do niczego, w dowolnym momencie wszystkie przyzwyczajenia mogą ulec drastyczniej zmianie i nie będzie w tym nic nadzwyczajnego.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BOooże.. ten Twój widok <3 odreaguj wszystko !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odreagowuje właśnie ogarniając pracę mą dodatkową
      hahaha :* już po weekendzie czas się brac do pracy i nauki

      Usuń
  3. Masz rację, to nie czas by śniadania zjadać w porze śniadań.. ;)
    Kuszą te Twoje drinki, ach chyba dziś się napiję! Buziak;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog, cudne, przemyślane wpisy, na pewno jeszcze zajrzę , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)