wtorek, 11 lutego 2014

"Współczesne leniuchowanie dzieje się nocą; teraz to sowy są muzami. Kina, wystawy, sztuki teatralne, balet, książki, seks, fantazja… Jakie inne godziny, skoro nie księżycowe, rezerwuje dla nas społeczeństwo dzienne, by to wszystko uprawiać? Kultura, rozkosz i ziewanie stały się ostatecznie nierozdzielne." José Carlos Somoza "Dafne znikająca"

Gram w czarne kółko, biały krzyżyk i czerwone serce.
Ot kratki płaszcza i włóczka szalika to to tylko czy może jednak gra?


Projekt śniadanie. Luty
Dzień 11.

Kanapki. Początkowo inspirowane Masterchefem Junior(jedyne co z tego wszystkiego umiem dobrze zrobić to ugotować jajko na miękko... swoją drogą...że też te dzieci nie pociachają sobie paluchów..)bo miały być z jajkiem na miękko. Ale stanęło jednak na jajku w koszulce do kanapki z masłem i szczypiorem. Pietruszkową kanapką z ketchupem i mięchem w galarecie. I eksperymentalną kanapką z wegetariańskim smalcem i krzywo pokrojonym ogórkiem kiszonym.


8 komentarzy:

  1. No proszę ,a ja jajka na miękko nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chciałabym być tak utalentowanym kulinarnie dzieckiem jak te z MasterChefa... generalnie nie chciałabym być utalentowana kulinarnie i nie jestem.

    Mięcho w galarecie?! Mięcho rozumiem, ale galaretkę to ja mogę zjeść pomarańczową, o! ale mięcho w pomarańczowej galaretce...

    Zaczynam bajdurzyć.
    Trzym się pani Przyszła Prawnik!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpraszam się na takie kanapki! ;D
    A talent to oni mają niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MasterChef Junior oglądam już od dłuższego czasu i podziwiam te dzieci! ja nawet jeszcze jajka w koszulce nie zrobiłam :D
    dziś miałam z kiszonym do szkoły <3

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm
    ciekawe skąd pomysł na jajko ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra Fabiola, ale show to potrafisz zrobić jak te dzieciaki, no przyznaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię jajek na miękko ;< Ale na twardo i z ogórasem to poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ić z Masterchef junior. Mój tata się zawsze zachwyca, no, ale jak dzieciak może tak gotować?!

    jajo w koszulce to chyba muszę zrobić, bo chyba z rok nie jadłam

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)