niedziela, 30 marca 2014

„If you can’t be better than your competition, just dress better.” - Anna Wintour

Tęsknie za snem nocy letniej. A raczej życiem nocy letniej. Gdy o zmroku wracając bulwarem tliły się światła miasta. Nie zamarzało się w sukience. Nie wiązało się z założeniem pod spód barchanów w postaci dwóch par rajstop i ciągłego och ciągłego marudzenia: Chodź już. Jest zimno. Nie trzeba pakować do torby termosu z kawą by posiedzieć chwilę na plaży. I starczą ulubione miętowe lody. Czekolada niekoniecznie. Nie latem.

Nie trzeba myśleć. Nie trzeba wstawać, Nie ma widma sesji-jest już po. Można śnić. Pić. Jeść. Bawić się. Pierwsi turyści błąkają się wokoło i pytają o drogę. A Ty możesz bez konsekwencji zarwać noc..albo dwie. Odespać kiedyś tam w dzień. Jedynym zagrożeniem może być nadmorska burza. Tak uwielbiająca łapać mnie zawsze gdy jestem gdzieś.

 I szło się plażą. Na bosaka. Przy księżycu. Trzeźwym już dawno się nie było.Ale pijanym też jeszcze się nie -w końcu to Sopot,noc jeszcze cała,aura miła i przecież do wschodu słońca wypadałoby dotrwać-w końcu po to tu czekacie.

I dzwoniło po taksówkę w deszczu próbując wytłumaczyć pani dyspozytor,że jesteście w lesie,ale tak ten las jest w Gdańsku...

Tęsknie,otwierając słoik z zakonserwowanym latem w formie konfitur truskawkowych.
Najlepiej smakuje na plaży ;) 
Projekt śniadanie. MARZEC jeszcze. 
Kanapki z chleba żytniego na zakwasie z żurawiną. Masło. Feta. Jajka.Szczypior. Sól morska. Ostropest. Cytrynowy pieprz.


Tak,prześlę Ci te dokumenty. Tak i słoiczek dżemiku,co dziecko? Albo dwa?
Wysłała. 18.

I kawa. Bo dawno kawy tutaj nie było.


13 komentarzy:

  1. Kanapka z jajkiem to najlepsza kanapka <3 Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kanapki z jajkiem oraz z pasztetem i ogorkiem kiszonym to smaki mojego dzieciństwa, mamusia takie robiła mi do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ech, masz zdecydowanie za czym tęsknić. Ale co wyczekiwane to lepiej smakuje, czyż nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam tę czekoladę! Fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko odleciałam czytając ten wpis. Na plażę odleciałam, na bulwar. Po ciemku i tylko blask światełek. Cienki pasek świateł po drugiej stronie morza- na Helu.... Ale jeszcze trochę. Jeszcze kilka miesięcy i będzie TO właśnie. Byle jakoś się doczołgać ;]
    A paczuszkę dostałaś baaardzo fajną :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jak opisujesz. Sama bardzo tęsknię za latem, a dżem truskawkowym zrobiła mi wczoraj mama. Z naszych polskich mrożonych truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kawa musi być ;) a mama to dba o Ciebie, i to bardzo - tyle smakołyków Ci posłała! podziel się, a ja Ci zrobię brownie na śniadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak smakuje ta czekolada? widziałam ostatnio i zastanawiałam się nad kupnem, jednak ostatecznie nie wzięłam. a tym opakowaniem kusi bardzo.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mniej słodka niż zwyczajna mleczna kilka. Nadrabia za to żelkami jelly,które w sobie ma,a w gratisie jeszcze lekko strzelającą jest(kojarzysz takie lizaki czy oranżadki z dzieciństwa?) tak fajnie strzelają. No i mms/lentilki tez zawiera obok żeleczek. <3 Jak dla mnie jedna z lepszych milej. Tuż obok po tej jablko-migdał(której juz nie ma:() bajerancka jest !:D pomijając sklad ale ten tam chrzanic go :D

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź :) w takim razie wracam jutro po nią do sklepu! uwielbiam strzelające czekolady :D co tam skład skoro to same pyszności ;)

      Usuń
  9. Stan pomiędzy upiciem a trzeźwością, pamiętam to. Ciekawe doświadczenie, takie z pogranicza snu i jawy... fajne, chyba. Zdecydowanie fajne:) I bezpieczne. Według mnie.

    Czekolada jest bombastyczna, chciałabym ją dorwać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochaną masz mamę! Podzieliłabyś się tym dżemem, co? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki o to chlebkiem zajadam się w ten weekend :D Musze powiedzieć, że wygląda identycznie :D. Lubię bardzo takie kanapki :D Kawa to moje drugie imię :D aaaa ta paczka z miodami to raj :D

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)