środa, 2 kwietnia 2014

"Przyjdzie wielu jeszcze złych ludzi, będą mili, będą chcieli, abym był miły. Miłe świństwa. Miłe zabijanie. Nie będę miły. I nie będę słodki. Będę wytrawny wytrwale." M.Świetlicki

miłego wieczoru!

Projekt śniadanie. Kwiecień w końcu

Kasza jaglana gotowana na wodzie i mleku migdałowym z cynamonem,posiekanymi migdałami i startym jabłkiem.



A na drugie śniadanie zapakowana w pudełeczko kasza gryczana niepalona. Ze szpinakiem,rzodkiewkami,papryką czerwoną,ostropestem,natką pietruszki.
Doprawione solą morską,pieprzem cytrynowym,sokiem z cytryny.



12 komentarzy:

  1. A ja już myślałam, że to jabłko to parmezan ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrawna wytrwałość, powiadasz? Ja też się nabrałam i podobnie jak Natalie wzięłam jabłko za ser. :) Cudowne to drugie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko takie pyszneeeeee <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem pierwsza widzę, też myślałam, że to ser ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. to moje skojarzenie jest zupełnie inne, bo obstawiałam seler albo pietruchę :D opcja z jabłkiem zdecydowanie lepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny ten cytat! :)
    jedzenia chyba już nie trzeba komentować, wiadomo, że smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny cytat :) Porywam drugie śniadanko! Jednakże, pierwsze też musiało być pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to tarte jabłuszko, to śniadanko musiało być orzeźwiające :)
    Lunchbox też pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Być wytrawnym! Jakie to jest świetne określenie! chciałabym być wytrawna, mam nadzieję, że choć trochę jestem...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo proste, zdrowe i smaczne śniadanko, do tego pysznie wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, myślałam, że to ser starty :p

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)