niedziela, 6 kwietnia 2014

Ludzie często w nocy mają zupełnie inne emocje niż rano. Nie mówiąc o postanowieniach. ” — J.L.Wiśniewski "Los powtórzony"

Spadki.Podatki.Dwa kilo jabłek.
Trochę masła orzechowego.
W kubku zaparzony rumianek.
Nie kawa dziś.Oj nie.

Ciśnienie mam wystarczająco wysokie.
A może jednak,kawa? Chodź na kawę!
Okey.Ale jutro. Dzisiaj muszę od Ciebie.
Odpocząć.

Projekt przekąska.
Kwietniowe chociaż bardziej na zimę chyba, na jesień. Gdy jabłka są najlepsze. Najpyszniejsze.Ot po prostu są w przydomowym sadzie na drzewie. Na wyciągnięcie ręki. Z masłem orzechowym. Ale lepiej jabłka pokroić na cieńsze a większe kawałki.

A na śniadanie jadłam ciasto marchewkowe.
Ale to nieważne. Unieważniam poranek. Serio.


13 komentarzy:

  1. przyznaj się,to masło to później zdjęłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie. I na dodatek rumiankiem popiłam.
      Starzeje sie,umieram czy co?

      I mam świadków na to masło. I na rumianek też!

      Usuń
  2. Masło orzechowe z jabłkiem? O tak! Wiesz co dobre ;) Wolę to połączenie niż PB+banan!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio się z bananem nie lubimy jakoś. Chwilowa separacja ;)

      Usuń
  3. Czemu projekt przekąska? A śniadanie też było! Ciasto marchewkowe to przecież w sam raz propozycja na poranek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie zrobiłam zdjęcia ciastu. O 7rano po nieprzespanej nocy trudno myśleć o zdjęciach śniadania;)

      Usuń
  4. Uwielbiam masło orzechowe z jabłkiem (czy tam jabłko z masłem orzechowym :P)
    Ten cytat to cała prawda, czysta prawda i szczera prawda...

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz trudno o najlepsze jabłka, jesienią są natomiast idealne :) z masłem orzechowym jako przekąska jak najbardziej mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Podziwiam" Cię za profanację jabłek masłem orzechowym.
    Żartuję;)
    Ja nie mogłabym, ale mam specyficzny gust smakowy^

    Podatki.... paradoksalnie to był jeden z moich ulubionych przedmiotów, nic z niego nie rozumiałam, na egzamin nauczyłam się na pamięć... wspomnienia:D

    Cytat trafiony!
    Czasami wolałabym mieć takie same uczucia, emocje i postanowienia w różnych porach dnia i nocy, ale... to w sumie ciekawe, że człowiek funkcjonuje tak tajemniczo... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm.... aż ślinka mi pociekła... coś pysznego!

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)