piątek, 25 kwietnia 2014

"Tak właśnie robią młodzi ludzie. Ciągle na coś czekają. Wydaje im sie, że życie jeszcze się nie zaczęło. Że zacznie się za tydzień, za miesiąc, ale jeszcze nie teraz. A potem nagle człowiek robi się za stary i wtedy zadaje się sobie pytanie, czym było całe to czekanie. Ale wtedy jest już za późno. " — Izabela Sowa

Zakurzony jak nie wiem co projekt śniadanie.

Ryż wraz z marchewką ugotowany w osolonej wodzie.
Po fakcie dodane: pokrojony pomidor, połówka awokado.
Do smaku natka pietruszki i cytrynowy pieprz



Grzegorz Ciechowski Tak tak to ja
Monika Urlik Tak tak to ja
Słucham na zmianę


https://www.youtube.com/watch?v=yXf5lNKpicQ
https://www.youtube.com/watch?v=N7nZ2odcul0

magiczne

5 komentarzy:

  1. Awokado to ja nie polubię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką świeżą pietruszkę właśnie zrywam teraz z ogródka codziennie! Ty też masz ją u sibie, na parapecie czy gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Natka pietruszki jest taka śliczna.... ♥

    Aj, ja też na za wiele rzeczy czekam. I obudzę się kiedyś z ręką w d...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat piekny jak zawsze. a Jedzonko pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekanie ma swój urok, ma w sobie jakąś magię, ale trzeba pamiętać, żeby się nie "zaczekać".

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)