sobota, 24 maja 2014

"Nie mylić miłości z zakochaniem. Zakochanie to jest reakcja fizjologiczna, jak erekcja. To się po prostu zdarza, czasem samo z siebie. Jak ktoś nie chce, żeby się zdarzyło, to ucieknie na czas, jasne. A miłość to nie jest uczucie, to postawa względem drugiego człowieka i seria decyzji, jakie się podejmuje. Miłości się nie czuje, tylko się nią żyje. Kocham (…), bo kiedyś tak zdecydowałem: „Będę kochał właśnie ciebie”. — Szczepan Twardoch

Projekt śniadanie. Maj.
Śniadania dobierane pod spódnicę.
Kolejno lodówkowe :
Owsianka budyniowa z truskawkami,bananami,syropem truskawkowym.
i spódnica w kwiaty
Jjaglanka z brzoskwinią,masłem z nerkowców,wiórkami kokosowymi,sokiem z cytryny.
i czarna spódnica.





6 komentarzy:

  1. wybieram spódnicę w kwiaty, a śniadanie to z kompletu od czarnej

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twardocha. Czytałaś Morfinę? Szkoda, że na mojej polonistyce nie ma czasu na takie książki, bo trzeba czytać Erazma z Rotterdamu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cytatem trafiłaś dziś w samo sedno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram czarną spódnicę, ale śniadanie pierwsze ;)
    Zawsze dodajesz takie świetne cytaty z przekazem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały cytat. Idealny na dzisiejszy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram czarną spódnicę, co do śniadań nie potrafię się zdecydować. Dodam jeszcze, że cytat trafny, a post sam w sobie mnie zaskoczył, pozytywnie rzecz jasna.

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)