piątek, 30 maja 2014

"Piosenki i zapachy przenoszą człowieka w czasie bardziej niż cokolwiek innego. To zadziwiające, ile można sobie przypomnieć dzięki kilku dźwiękom albo odrobinie zapachu unoszącego się w pokoju. Piosence, na którą wtedy nie zwracało się nawet uwagi, i miejscu, którego woń była kiedyś ledwo wyczuwalna." Emily Giffin

po prostu.



Projekt śniadanie. Jeszcze majowy,ale prawie już o czerwiec zahaczający.
Galaretka truskawkowa z truskawkami.





żegnamy się na weekend czy nie?

6 komentarzy:

  1. Takie galaretki to smak dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w dzieciństwie były,ale cytrynowe z bananem,jabłkiem,mandarynkami z puszki,smietaną i posypką!ej takie też zrobię dziecinne jak mi się truskawkowe znudza :)

      Usuń
    2. Ja tez mialam takie pelne owocow ! Smak dziecinstwa calkowicie.
      Tak bardzo lubie tytułowe cytaty na twoim blogu !

      Usuń
  2. Kiedyś bardzo lubiłam galaretki, teraz jakoś mnie nie ciągnie, ale truskawkową... chyba bym zjadła :P
    A ten cytat to w 100% prawda. Nawet w 1000% :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zgadzam, że cytat to 1000% prawdy ;) Właśnie od kilku dni mam ochotę na galaretkę, ale taką z serkiem homo, że niby sernik na zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wczoraj usłyszałam taką starą piosenkę.. i aż musiałam wyłączyć, bo tak się ckliwie zrobiło..

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)