piątek, 23 maja 2014

"Zaczęłam idealizować. A to jest bardzo niebezpieczne. Nie dostrzegasz wielu dobrych rzeczy, które cię spotykają, tylko tęsknisz za jakimś wyobrażeniem. I żyjesz oczekiwaniami. ” — Olszówka.

Im jestem starsza tym bardziej życie się komplikuje.
Im życie jest bardziej skomplikowane tym więcej
Potrzebuje prostoty. Dobrych chwil. Małych głupotek.

Szczególnie w upalne gdańskie poranki
Truskawek. Kompotu z rabarbaru. Cytryn.
 Kawy na rogu. Słońca we włosach o ósmej rano.
Życia naturalnej słodkości. Po prostu z drobnostek radości.





12 komentarzy:

  1. Tak, tak, dobre, małe chwile są nam bardzo potrzebne i trzeba się nimi cieszyć. Truskawki pochłaniam kilogramami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze nam w życiu- tym, których takie drobnostki uszczęśliwiają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warzywniak pękający w szwach,dobra piekarnia,wszystko w okolicy mieszkania,upal,karne,zakreślacz -niby mało a jednak duzo :)

      Usuń
  3. Zgadzam się z Tobą i to w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kawa na rogu to mi się z naszym McDonaldem skojarzyła gdy rozdają rano za darmo i studenci jak bydło walą po kubek gorącej kawki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto od dawna juz nie dają za darmo.
      Swoja droga w MC mozna było spotkać i nauczycieli akademickich.
      Jak sie spóźniać to tylko z kawa i prowadzącym!

      Usuń
  5. Zawsze mi kawę w komentarzach proponujesz, to możesz dla odmiany truskawkami się podzielić, co? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za ciasto jakieś czy cos? No mogłabyś do Trójmiasta wpaść a nie tylko Poznań!

      Usuń
  6. ja już nie mogę patrzeć na zakreślacze i notatki...
    a co do drobnostek- to one dają najwięcej radości! kawka, czekolada (obowiązkowo mleczna!), muzyka, znajomi...matematyka :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. często to co najprostsze i mniej skomplikowane dużo, a w zasadzie najwięcej szczęścia nam daje :) swoją drogą - truskawki dziś sprawiły mój dzień bardzo radosnym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj jadąc rowerem pomyślałam sobie bardzo podobnie, wymieniłam w myślach całą furę drobnostek mniejszych i większych i doszłam do wniosku, że tyle jest cudownej prostoty w życiu, a ludzie ciągle czekają na COŚ wielkiego.

    Cała Twoja notka dzisiaj taka fajna, że spiszę więcej niż sam cytat:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam zupełnie inaczej. Teraz wszystko wydaje się jaśniejsze i prostsze niż było kiedyś, bo lata temu sama sobie wszystko komplikowałam, a dzisiaj świat jest jaki jest, nie mam już takich wielkich oczekiwań...
    Ale prostota zawsze jest najpiękniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)