środa, 28 maja 2014

"Życie jest zabawne, prawda? Kiedy już myślisz, że wszystko sobie poukładałeś, kiedy zaczynasz snuć plany i cieszyć się tym, że nareszcie wiesz, w którym kierunku zmierzasz, ścieżki stają się kręte, drogowskazy znikają, wiatr zaczyna wiać we wszystkie strony świata, północ staje się południem, wschód zachodem i kompletnie się gubisz. Tak łatwo jest się zgubić." Cecelia Ahern


Wszystko sobie poukładałam. Snuje plany. Cieszę się tym.
Ale od wczoraj wieje wiatr we wszystkie strony świata.
Boję się. Zgubić.

Projekt śniadanie. Na maj
Cynamonowo-miodowa kasza jaglana z musem z banana i brzoskwini. Z granatem



5 komentarzy:

  1. Nie masz jakiegoś prywatnego GPS?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwna konsystencja, ale.. podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale w naturze jest równowaga. I zawsze w końcu ten wiatr ustanie. Poza tym może właśnie tak ma być. Może pozwól poczochrać te plany tak jak wiatr czochra (co za głupie słowo) włosy? :] Może na dobre co to wyjdzie :)

    A ten mus mnie zachęcił :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja czekam aż kilka spraw się wyjasni, wciąż czekam. ale mam nadzieję że do czerwca i ja sobie trochę poukładam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślę, że to ludzkie tak się zgubić. I nie ma co się bać. Dzięki temu poznajemy to czego byśmy się nie spodziewali, i uczymy się nieustannie. Lubię się czasem zgubić, wiesz? Patrzę na pewne sprawy z innej perspektywy, poznaję opinie innych, uczę się iść w tym dobrym kierunku. To chyba nieodłączny element sukcesu. :)

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)