piątek, 20 czerwca 2014

„Będzie mi brakowało tego, że ciebie kocham. Będzie mi brakowało samotnych oczekiwań na twoje przyjście. Będzie mi brakowało radości naszych spotkać i bólu naszych rozstań. A po pewnym czasie będzie mi brakowało tego, że już nie brakuje mi ciebie.” — Peter Alexander McWilliams

wczorajsze. Projekt śniadanie Czerwcowe
Jajecznica,kanapki.notatki
Bo dzisiaj śniadanie zwyczajnie kombinowane.
Niepokazywalne wręcz.Dojadane na raty.
To kanapka,to banan,truskawki,trochę czekolady.




23.30 Gdańsk
i jak tu nie kochać Trójmiasta ?



Śniadania (z duuuużymi przerwami) zamieszczam tutaj juz ponad rok
A blogi piszę przeszło dwa lata. Najwyższy czas na ankietkę nie sadzicie?
Będzie mi bardzo miło jeśli poświecicie swój czas na wypełnienie jej.

12 komentarzy:

  1. Jajecznica i kanapki tak, ale żeby notatki na śniadanie? Fuj! ;) No ale czasem nie ma wyboru, niestety.
    Kocham, kocham Trójmiasto i zazdroszczę Ci takiego miejsca zamieszkania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj sama sobie zazdroszczę wyboru studenckiego miasta czasami <3

      Usuń
  2. Po pierwsze: tytuł. Aż mnie coś w serce zakuło...
    Po drugie: jakie kanapki!
    A notatki na śniadanie zdarzają się i mi. Ale wbrew pozorom uwielbiam to. Taki... spokój i cisza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez poczułam ze cos gdzieś jakoś jakby ukłucie w serce prosto.
      I ja lubię i ja! Chociaz bardziej w nocy wolę - jeszcze spokojniej i jeszcze ciszej

      Usuń
    2. O__o serioooo? notatki z rana nieee. co innego zadania z matmy <33

      Usuń
  3. Trójmiasta nie da się nie kochać. Awykonalne. Ale to w Gdyni najszczęśliwsi ludzie mieszkają, wiesz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I najczystsze powietrze.
      Lubie i Gdynie a jak!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ale może jak je zjem to szybciej do głowy wejdą,co? Czy jednak mówisz ze nie i nie,ma na co liczyć że będę umiała po zjedzeniu?:(

      Usuń
  5. Gdańsk jest piękny i zazdroszczę Ci, że tam mieszkasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah ten Gdańsk! Ciągnie mnie północ Polski strasznie :) Ale notatek na śniadanie nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię te twoje zdjęcia śniadań wśród sterty notatek :) ...nie ma poranka latem, żeby nie dojadać truskawek czy innych owoców! :)
    a miasto cudowne! nocą szczególnie ma klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)