czwartek, 5 czerwca 2014

"Dlaczego rozmowa po ciemku jest łatwiejsza? Może dlatego, że nasze słowa odpływają w mrok i przestają już do nas należeć, tak że nie obawiamy się żadnych następstw. Słowa wypowiedziane w pełnym świetle są wyraźne i jednoznaczne i nie ma przed nimi ucieczki. Słowa wypowiadane w ciemności grzęzną w połowie drogi między jawą a snem i rano są już zapomniane." William Nicholson



A może muffinkę z rabarbarem by tak na śniadanie zjeść?
Bo ciastko na śniadanie to zawsze dobra opcja ;)

11 komentarzy:

  1. mmmmm... takie ciacho na sniadanie to bym zjadla ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciastko na śniadanie? Zawsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z rabarbarem i kruszonką to ostatnio moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. na ja jestem chętna! :)) porywam i muffinkę i cytat !

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie bardzo dobra opcja! tym bardziej z rabarbarem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma nic lepszego niż osłoda o poranku! Pycha ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja bym się na taką babeczkę skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zjadłabym taką babeczkę. przyjedź do mnie z taką babeczką!

    OdpowiedzUsuń
  9. W ciemności wydaje się nam, że jesteśmy otoczeni nutką tajemniczości. jeśli kogoś nie widzimy to jesteśmy bardziej szczerzy. Wydaje mi się, że podobnie działa Internet wiele osób na różnego rodzaju czatach i portalach często pisze słowa, które w rozmowie na żywo by im przez usta nie przeszły.

    P.s. smakowite ciacho ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)