poniedziałek, 16 czerwca 2014

"I to już wszystko, i jeszcze tylko ja i mój niepokój, i noc." Halina Poświatowska



Bo w tej chwili ważne jest dla mnie KC i kawa
I czajnik całkiem nowy by móc zagotować wodę na kawę.
W moje poranki ostatnio po prostu tylko kawa,dziękuje
Odmieniane przez wszystkie przypadki.







Śniadania (z duuuużymi przerwami) zamieszczam tutaj juz ponad rok
A blogi piszę przeszło dwa lata. Najwyższy czas na ankietkę nie sadzicie?
Będzie mi bardzo miło jeśli poświecicie swój czas na wypełnienie jej.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję roku i dwóch. Życzę kolejnych. :)
    Bardzo chętnie poświęcę czas na ankietę!!! (mam sesję, więc każde zajęcie jest taaaakie absorbujące) ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oż ile to ja ankiet wypełniłam w tym roku przez zajęcia z metodologii... Więc jedna w te czy we wte do wieczornej herbatki będzie jak znalazł, w końcu Na Wspólnej już nie puszczają to nie ma co robić ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, bloggosfera bez Ciebie to nie byłoby to samo ;)
    Czajnik jest prześliczny, jeśli mozna tak powidzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny czajnik!
    http://przystannatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)