niedziela, 22 czerwca 2014

"Kiedy jem truskawki moja tragiczna koncepcja świata unicestwia się w zachwycie,że jem truskawki" Anna Świrszczyńska "Skąd wziąć młody aksamit"

Projekt śniadanie.Jeszcze końcowoczerwcowe
koktajl taki jak wczoraj czyli zblenderowane truskawki kaszubskie z sokiem z cytryny i miodem gryczanym





i żę niby jak pies z kotem żyć?
domowe nowości,domowe maleńkości
trzeba kończyć sesję
jechać do domu rodziców
ktoś przecież musi nauczyć je pić latte
i dokarmiać nieco inaczej
niż przez popchnięcie wielką owczarkową łapą by kociak jadł z jego miski
tak,tak...takie patologie kocio-psie mam w domu rodziców
a mnie przy tym nie ma :(

*zdjęcia robione przez rodziców*







8 komentarzy:

  1. Małe kociaki? Uwielbiam! Takie słodkie są i.. nieogarnięte jakos zwykle :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeju! Toż to białe jak moja Zoyka wygląda. Zatuliłabym na śmierć ;D
    Kaszubskie truskawki- najlepsze. I taki koktajl dobry na wszytko.
    A cytat jaki prawdziwy. I ten dobiegający koniec sesji wreszcie tak realny :D
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne! Te psiaki, te kociaki <3 Mam słabość do takich puchaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same słodziaki widzę na zdjęciach :D:D:D Truskawki kaszubskie...? pierwsze słyszę :D Jakaś specjalna odmiana :D ?

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie słodkie kicikici! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne masz te zwierzaki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochane te twoje zwierzaki!
    u mnie może nie tyle pies z kotem, ale pies z królikiem żyją w przyjaźni ;) nawet karmą się dzielą :D

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)