środa, 25 czerwca 2014

"Nic nie jest tak intymne jak spanie obok drugiej osoby - pomyślała - nawet seks. Człowiek jest wtedy całkowicie bezbronny. Spanie obok drugiej osoby, w odległości paru centymetrów to akt absolutnej ufności." — Jonathan Carroll "Skradziony kościół"



A może dzisiaj kolacja tak dla odmiany?


Projekt śniadanie.

Zdjęcie okropne,ale za to spódnica jest ulubiona i trochę placków.
Żytnich z jajkiem,posiekaną mleczną czekoladą terravita
(stokroć lepsza od milki i innych wymysłów)
Z borówkami,na mleczku kokosowym i obsypane wiórkami.
Najlepsze.



14 komentarzy:

  1. oj te placki musiały być niebiańskie. a co do terravity, to całkiem ją lubię, ostatnio moje serce podbija pistacjowa. choć milki też dobre ;p

    a cytat.. sama prawda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milka jest pycha! na głowę ją tylko bije Lindt

      Usuń
    2. omg, dajcie spokój studentom z burżujskim lindtem :3

      a cytat jest dzisiaj mega mega, biorę go sobie, oks?

      Usuń
    3. i zrobiłabym te placki jutro rano, ale muszę wstać o 5 rano na exama (tak dizsiaj mówię o 5, bo to będzie 6, musze sie pooszukiwać, że mam mało czasu na naukę), a ta godzina jest do przyjęcia tylko wtedy, kiedy się idzie biegać.
      chyba zrobię teraz. ale z truskawami, bo borówek brak ;>

      Usuń
    4. ok,bierz chorowitku :*

      zdecydowanie! nie stać mnie,bo kupuje antybiotyki. -.-

      a milka jakoś ostatnio u mnie bardzo spadła smakowo i składowo
      wolę goplanę,terravite,bałtyk..w sumie nawet biedronkowa magnetic jest lepsza
      nie wspiminając o ritterce espresso <3

      z milk oreo i ta choco jelly to ujdą
      chociaż seriously ich skład dobija bardziej niż innych czekolad
      o ile nie dostanę sama nie kupię-chyba że będzie jakaś super cool nowość

      Usuń
    5. a no i jeszcze z milk ujdzie ta duża zwykła,za to zwykła w cienkiej tabliczce już nie
      i wtedy do niej pistacje koniecznie i jestem pocieszona :)

      Usuń
    6. aaa, czyli nie tylko ja zauważam różnice milki dużej z tektury i małej z folii? dogadamy się zawsze w takim razie! zaraz się okaże, że pijemy to samo wino i wiemy kiedy założyć kieckę a kiedy dresik. mraśnie. choć niepokojąco trochę.

      nie jestem chorowitek, to był jednorazowy wyskok!

      Usuń
  2. Jutro na śniadanie jem placki- masz to jak w banku :]
    Na prawdę nigdy wcześniej nie słyszałaś tego powiedzenia o chłopie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to okropne! mi się podobają ;) chętnie bym zjadła te placuszki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolacja zawsze spoko :) Szczególnie w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem co lepsze, kolacja czy śniadanie. Wiem, że miałaś pyszne jedzonko ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak możesz obrażać moją ulubioną czekoladę?! Milka rządzi!
    PS jak tam zapatrujesz się na mleczko kokosowe? Parę razy już chciałam kupić i tak jakoś mi nie wyszło ;d Kupiłam kiedyś sojowe i wypicie go było prawdziwą męką...

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)