środa, 18 czerwca 2014

"(...) nie chcę, tak jak ty, popijać kawę i spokojnie dzień po dniu umierać." Jerzy Andrzej Masłowski



Projekt śniadanie. Czerwcowe
Bułka maślana z masłem,truskawkami,syropem truskawkowym. (na drugie)



Zachwycam się.
I opadam na poduszki.
Zapadam się w nich.
Wpadam.
Padam.
Padłeś. Powstań
Sesja. Trwa.
Nie mam siły się nawet do Ciebie przytulić.
Tak. Zdradzam Cię z kodeksem. Pa.

The XX-Sunset. 




I saw you again, it felt like we had never met

It's like the sun set in your eyes and never wanted to rise


Śniadania (z duuuużymi przerwami) zamieszczam tutaj juz ponad rok
A blogi piszę przeszło dwa lata. Najwyższy czas na ankietkę nie sadzicie?
Będzie mi bardzo miło jeśli poświecicie swój czas na wypełnienie jej.

2 komentarze:

  1. Przypomniały mi się kanapki ze śniadań od babci, tylko, że u niej z twarogiem i truskawkami jadłam bo masło u mnie od małego jest na jedno wielkie 'be'' ;)
    Ankieta wypełniona, bardzo fajna z resztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niewybaczalna zdrada, Fabiola (;

    nie ma wielu rzeczy na świecie lepszych od maślanej buły z masłem! <3

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)