wtorek, 17 czerwca 2014

"Siedzi sobie cichutko w kąciku dmuchając w kubek herbaty i trenując niebycie." Marcin Bruczkowski "Radio Yokohama"

Moje kanapki nie są estetyczne. Wręcz bardziej estetyką przypominają te robione przez Scooby Doo. Ale to nic. Czy to ważne? Znalazłam w końcu mój ulubiony rodzaj sałaty. Poranki stały się dobre. Zza okien słychać mewy czerwcowo oznajmiające,że lecą na plaże i wciągu dnia ich nie usłyszysz. Radio dziś wyjątkowo polskie.Aż dziwne. Ale tak bardzo nie mam ochoty na myślenie i składanie obcych słówek,konstrukcji,zdań. Nie rano.

Wydaje kolejne złotówki w warzywniaku. Teraz i ich mi nie szkoda i trwonię tam krocie. Zmieniłam kolejkę na tramwaj i zaczynam za moją skmką tęsknić. Odzyskałam moje życiowe bezpieczeństwo. Wróciłam do snucia planów jaką sukienkę założę po sesji. Co wtedy przeczytam. Gdzie kupię szampana. Wstaję piję kawę,robię śniadanie. Wstawiam wodę na czarną herbatę. Dosładzam sobie herbatę,a może życie-miodem.

 Umysł jest jasny. Świeci słońce. Notatki są dobrze znajome.Podręczniki spiętrzone. Wprost czekające na ponowne otwarcie. Siedzę w moim kąciku. Na macie do jogi gdzie spędzam całe dnie niezgodnie ze społeczno-gospodarczym przeznaczeniem maty. Ale na podłodze uczy się najlepiej.

I jest dobrze. Najlepiej jak tylko może być.


Kolacja ;)

Projekt śniadanie.
Kanapki z chleba żytniego krzywo ukrojonego. Z sałatą rzymską,zielonym ogórkiem,ogórkiem małosolnym,porem,brokułem i łososiem. Utytłane majonezem i sproszkowanymi ziołami.
Gorąca czarna herbata posłodzona miodem.

Na kolację też takie zjem. Ale dodam żurawiny. I soku z cytryny. Chyba,że warzywniak mnie pochłonie i skusi na inny zestaw warzyw dnia.


Śniadania (z duuuużymi przerwami) zamieszczam tutaj juz ponad rok
A blogi piszę przeszło dwa lata. Najwyższy czas na ankietkę nie sadzicie?
Będzie mi bardzo miło jeśli poświecicie swój czas na wypełnienie jej.

5 komentarzy:

  1. Co za cudne połączenie smaków. Jakiej ochoty nabrałam na te kanapki :D Poświęciłam chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "jest dobrze" - lubię to czytać. lubię to czuć. ostatnio gdzieś zgubiłam moje "jest dobrze", ale czekam cierpliwie, wierzę, że do mnie wróci.

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro jest dobrze to tylko się cieszyć! zwłaszcza jeśli jest tak pomimo sesji, hehe ;)

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)