piątek, 18 lipca 2014

#polecanki

Dziwi mnie fakt braku takowych na śniadaniowcach. Wręcz poraża nie reklamowanie swoich ulubieńców i kwitowanie tekstem:  nie chce nikogo wyróżniać. A ja chcę. Nawet co miesiąc(taki mam plan!)

I tak zachwycają mnie Ankowe śniadania. Obecnie wprost ze Stanów Zjednoczonych

Cieszy powrót Kate do blogowania

Zdecydowanie lubię spamować u Marty, która pisze . Często wpadam do niej wprawdzie nie na śniadanie a na studenckie posiłki(ten brokulek przy studencie pijącym piwo mnie rozczula),które są codziennie fit (bądź fat;)


Szczęścia uczę się od Justyny

I podziwiam samozaparcie Darii w jej cudownych pomysłowych porannych śniadaniach

Gdy mi mało wpadam do Gdynianki Pam by nauczyć się kilku uroczych tekstów i zobaczyć przegenialne połączenia poranne.

Skoro mówimy o śniadaniach to i o owsiankach mowa -nie sposób nie wspomnieć o królowej owsianek Elin
A jeśli chcecie poczytać o stresie to o tutaj-ta babka zna się na rzeczy... znaczy się na stresie!


Zajawki na wegan rzeczy trzeba szukać na jedynym słusznym wegańskim blogu(według mnie,ale co ja tam się znam) o tu u I can't belive itsvegan. Bo jest prawdziwa, niewystylizowana. I można jej uwierzyć, ze faktycznie kocha gotować, jeść,działać i robi to nie wymuszenie, zresztą sami sprawdźcie
 

A zapominalskim przypomnę,że  Monika  i Ala wróciły (oby na dobre!)
 
A z Sylwią zawsze możesz pobiegać
Trochę,orientu sie przyda- tu mozna sie pozachwycac humorem Kury i jej lekkim piórem opisującym przygody Żywiciela i Przychówka
 
I na koniec poki trwa projekt1600 zapraszam,o tu.
 

I to na tyle,bo przecież muszę mieć co polecać za miesiąc;)

 

10 komentarzy:

  1. Fajne takie polecanki! Czekam a kolejne za miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydal mi sie taki post. Choc wiele blogow znam, to sa tu tez takie, ktorych nigdy nie odwiedzalam, a teraz z pewnoscia bede. Mialas bardzo dobry pomysl, jesli pozwolisz to skopiuje pomysl i tez zrobie takki spis (?) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej! Z chęcią poczytam co chciałabyś polecić !

      Usuń
  3. Od razu przejrzałam wszystkie te blogi, kurcze świetne są, a niektórych nie znałam ;]
    Ogólnie fajny pomysł na posta :P
    I dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za powitanie, też mam nadzieję, że wróciłam na dobre! ;) Ah no i dzięki za linki do blogów, już wiem jak mi zleci dzisiejszy wieczór - blogosfero, przybywam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za polecenie :) A czasami trzeba być codziennie fat.. raz na jakiś czas można, nie?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. uważam że pomysł jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na odkrywanie nowych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję Ci bardzo :*
    fajny pomysł na wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)