czwartek, 24 lipca 2014

"Z braku słów nie lubię w górę,lubię w dół wśród białych lamp. Kiedy sam niewiele w sobie mam,połykam wiatr. Mimochodem czując,że z każdm dniem mam coraz mniej,czas przemija,pamięć nie" Artur Rojek "Kot i Pelikan"






Chowam się. Ukrywam za cytatami. Cieszę się. Smucę. Gotuję. Piekę.Uczę się. Pracuje.Marzę. Ćwiczę jogę.Biegam po polu. Szukam kwiatów.Śpię.A czy Wy wiecie, że:
"gruby kot głaszcze swój puszysty brzuch" 






Projekt ciacho. Drugie śniadanie. Danie lipcowe.
Tort.
(biszkopt nasączony kawą,przełożony frużeliną truskawkową,śmieanową masą waniliową,obłożony truskawkami,posypany migdałami i gorzką kawową czekoladą.)


6 komentarzy:

  1. Grube koty kocham najbardziej! :D Nie wiem dlaczego tak jest ale im kot grubszy tym lepiej wygląda :3

    OdpowiedzUsuń
  2. No to póki co podobnie czas spędzamy z tym, że ja nie po polu,a po ogrodzie skaczę i nie ćwiczę jogi, a biegam. No i po brzuchu się nie głaskałam, może wypróbuję taktykę kota gdy się przejem ;D

    Jak ja nie lubię chudych kotów. Tego jeszcze trochę bym podtuczyła i zaprzytulała na śmierć ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej a ja Rudemu chcę dietę wprowadzić...

    OdpowiedzUsuń
  4. tort! jeszcze się załapię, poproszę urodzinowy kawałek! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie,ale najpierw świeczki trzeba zdmuchnąć! !:**

      Usuń
  5. mniam! ten tort wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)