sobota, 19 lipca 2014

"Ze smutkiem trzeba tak walczyć, jak z chorobą. Nie dopuścić, żeby się stał chronicznym stanem, nałogiem myśli i uczuć. Trzeba mu przeciwstawić cele i dążenia, które pozostały żywe, trzeba przeciwstawić obowiązek względem ludzi - ludzi bliskich i Tobie oddanych. Rozumiesz? Jest w Tobie więcej sił, niż Ci się teraz zdaje."Stanisław Ignacy Witkiewicz


Pustkę w głowie mam. Pomimo. Wieczorem rozpiera mnie  energia. Ogranicza ciało.
W niektore dni po prostu trzeba isc wcześniej spac,wyłączyć telefony,tweetery,faceboki i instgramy. Internety mozna podbić później. Podobnie ma się z  przejęciem władzy nad światem - to naprawdę może poczekać.
Otworzyć  okno. Tylko tyle mi,potrzeba. Oddychać świeżym nocnym powietrzem. Rozkoszować sie ciszą. I patrzeć w gwiazdy wyzywająco, bez strachu,żądając szczęścia,rzucając wyzwanie.
Oops przypadkiem wyszłam przez okno. Dobrze,że tym razem mój pokoj to parter. Chociaż mi grożą,ze dostanę pokój na poddaszu, a ten władza domowa zaanektuje na szeroko pojęte potrzeby domowe

Ale wracam. Po drodze spotykając jeża. I rozhisteryzowanego,rozszczekanego owczarka widzącego tego kolczastego obcego na jego podwórku. Zabieram go ze sobą. Razem zbieramy maliny za sadem.

W niektóre dni trzeba sie wymknąć życiu na parę godzin. W niektóre dni trzeba sie położyć wcześniej spać . W niektóre dni trzeba po prostu samą siebie odłączyć od świata. Inaczej grozi migrena.


Projekt śniadanie. Lipcowe..
Kasza jaglana gotowana na cynamonowym mleku migdałowym.
Szklanka dzikich malin,oblepionych resztką znalezionego w czeluściach lodówki-czeskiego mleka z tubki.




I moje polecane miejsca w blogosferze

5 komentarzy:

  1. Jeeeeże! Mój dziadek kiedyś miał na ogrodzie ale coś mu je zagryzło :(

    OdpowiedzUsuń
  2. To śniadanie musiało być pyszne, jaglanka na migdałowym, maliny, niebo :)

    usfoody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Już po samym opisie ślinka cieknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham jeże:) kiedyś nawet chciałam mieć domowego:)

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)