wtorek, 19 sierpnia 2014

"Kto mieszkał z kotem, ten zna sytuację, kto kota nie zna - może nie uwierzy, ale na ogół kot zawsze ma rację i jeśli bije, to ci się należy."Franciszek Klimek "Mruczę, więc jestem"

Uroczyście przysięgam,że knuje coś niedobrego  będę odżywiać się niezdrowo od dziś.
Takie postanowienie. Na fali ostatnich oświadczeń blogerskich. Stwierdziłam,że nie mogę być gorsza.




Projekt śniadanie.
Zblenderowane zmrożone banany z brzoskwiniami(ze skórką) łychą mleczka kokosowego



Rudy zaczął jesień...

16 komentarzy:

  1. oesu to śniadanie! <3 ej ... ale ono zdrowe jest! co teraz?! :D ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej kurde...nie no nie widzisz?! Miska cukru !:D
      Powinnam jeść same eko-glony, bio pomidory i zapijać wodą wysokozminwralyzowaną xD

      Usuń
  2. Zatem miłego jedzeniowego rozrabiania ;) ale Magda ma rację - śniadanie zdrowe miałaś ( i na pewno przepyszne! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne sprawy. I co ja teraz zrobie?! :( dopiero się ucze!
      A śniadanie polecam. Idealnie jest je zapić ciepłą herbatą ziołową lub różaną <3

      Usuń
    2. Oj Fabiola czuję że wiem co masz na myśli :) zaciekawił mnie ostatnio pewien wpis na jednym z blogów i tak się zastanawiam do czego to w końcu dojdzie... ale ja tam wolę umrzeć marnie jedząc owoce pełne zabójczego cukru itd ;D

      Usuń
  3. aaa pychotka muszę zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do ciebie dziewczyno nic nie dociera. Nie mogłaś zaprzestać na jednym bananie i jednej brzoskwini? Nie. Ty musiałaś się od rana obżerać zabójczą Panią Fr.
    W ramach pokuty jutro na śniadanie kostki lodu zblendowane z wodą. Tylko nie pij przez słomkę, bo nigdy nie wiadomo jakiego świństwa możesz się nawciągać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *chowa słoneczko i lansoarski słoik* jak mus to mus!

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe to postanowienie :D Ciekawe jak Ci pójdzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nieciekawie w takim razie! Chociaż dla niektórych to przeholowałaś pewnie z jajkami bo wiesz ''cholesterol!'' A i pewnie za dużo tłuszczy, teraz nawet w maśle mogą być utwardzone! :D
      Pizzę ja dziś miałam - na śniadanie i na obiad :3 Babcina najlepsza! Jeszcze trochę zostało to może wpadniesz? Chętnie tez kawy zaparzę dla Ciebie! Bo wiesz ona jest niezdrowa i wypłukuje magnez to pomoże Ci w osiągnięciu Twojego postanowienia ;)

      Usuń
  6. dobrze do Ciebie Fiolka wpaść tutaj czasem. nie odzywam się, ale czytam i się uśmiecham. tyle chciałam powiedzieć, idę, bo mi ciepłe donuty przywieźli, low fat, high protein
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. łoo to ja nie znam najnowszych oświadczeń blogerskich, so close :<
    a śniadanie spoko!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakaś nowa dieta? hmmm...piszę się na to! ale widzę, że dopiero zaczynasz, bo to śniadanie jakieś zbyt zdrowe...nie, przecież to banany - tyle cukru i kalorii! ups, jutro może będzie lepiej :D trzymam kciuki, wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
  9. to śniadaniucho musiało smakować jak deser lodowy!

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)