poniedziałek, 25 sierpnia 2014

"(...)Tak bardzo się boję... Zapytałem: Czego? A ona: Bo jestem tak bardzo szczęśliwa. Takie szczęście jest aż przerażające. Zapytałem ją, dlaczego tak uważa. Odpowiedziała: Bo takie szczęście przytrafia się tylko wtedy, gdy zaraz ma się coś utracić".Khaled Hosseini – Chłopiec z latawcem


Projekt śniadanie.
Kanapka z chleba żytniego na zakwasie z masłem i natką pietruszki.
Sól morska. Ogórki. Zielony żółty pomidor. Filiżanka ciastek z wiśnią.
Wiadro kawy.

W ramach zdjęcia-poranny warzywno-owocowy kuchenny misz-masz.


13 komentarzy:

  1. Wiadro kawy? Oj, czasami też by mi się przydało. Może wtedy zadziałałaby pobudzająco :)

    Piękny cytat! Aż daje do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak pasuje ten cytat do mnie kiedyś. I kanapkę z masłem bym zjadła przez Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ile wspaniałych warzyw i owoców ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopiec z latawcem to genialna książka, nie wiem, czy wiedziałaś, ale jest też film ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kawa najważniejsza :D
    a cytat piękny i taki prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba przez to wszystko co ostatnio mnie spotkało (absolutnie nie rozczulając się nad sobą!) łza mi pociekła czytając ten cytat. Ojć...
    Świetne zdjęcie. Serio, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjecie, mimo, ze takie zwykle to mi sie bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śniadanko wygląda smakowicie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło,ale na zdjęciu nie ma śniadanka.
    Nie dałabym rady zjesc takiej ilości owoców i warzyw na jedno śniadanko -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. czy ciastka są bezglutenu i laktozy? no i bez cukru? jeżeli są w wersji sugar free to mogą być, oczywiście w wersji ze stewią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #smutno mi# ale nie chwila :D ja sie niezdrowo odżywiam! Mogę zjesc z cukrem ! <3

      Usuń
  11. owocowo-warzywny misz-masz zawsze mile widziany, a na wiadro kawy się piszę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiadro kawy, a potem wiadro magnezu :D

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)