środa, 20 sierpnia 2014

"Przyjedź do mnie. Najszybciej, jak możesz. Mam herbatę z cukrem albo bez. Już nie pamiętam, czy słodzisz.Przyjedź do mnie. Najszybciej, jak możesz. Mam te gorzkie cukierki. Wiesz które. Już nie pamiętam, czy je lubisz.Przyjedź do mnie. Najszybciej, jak możesz. Mam wino czerwone.Już nie pamiętam, czy bez niego potrafimy rozmawiać."Agnieszka Magda Przybyła

Projekt śniadanie.

Najlepsza pod słońcem, nadmorska jagodzianka.
O lewej do prawej, od początku do końca wypełniona jagodami.
Minimalna ilość dobrze wypieczonego ciasta i lukru.
Maksimum nadzienia.

A do niej kromka żytniego chleba z masłem,szczypiorem i solą himalajską.
Pomidorki koktajlowe i kabanos z jedynym słusznym ketchupem-włocławskim.

13 komentarzy:

  1. takiej jagodzianki to ze świecą szukać!

    OdpowiedzUsuń
  2. wieki jagodzianki nie jadłam! ta Twoja wygląda mega apetycznie :)
    podoba mi się ten wstęp - ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już do Ciebie jadę! Poproszę tylko zamiast herbaty jakąś dobrą kawę z mlekiem! Jagodzianą też nie pogardzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało lukru, mało ciasta i same jagody? Czekaj tam na mnie! Już jadę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko się ciepło ubierzcie- u mnie juz jesień i wieje tak,że głowę chce urwać.
    Witajcie czasy "zapomnij o jakiejkolwiek dobrej fryzurze" i "uczesze się jak dotrę do celu przed wyjściem nie ma sensu" ...

    OdpowiedzUsuń
  6. o jej....aż czuję ten smak w ustach
    na dodatek tak cudnie to pokazałaś

    http://refreshing-mind-of-slonku.blogspot.co.uk/2014/08/i-kiedy-przyjdzie-mi-zdecydowac-o-moim.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo cukru, mało pomidorów, ale za to cytat zaje.. fajny xD

    OdpowiedzUsuń
  8. takiej jagodzianki mi potrzeba! niestety wszędzie tylko wielkie, nadmuchne z buły ze śladową ilością nadzienia ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdzie takich znalezc ni emoge ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie to takie jagodzianki w Gdańsku, hm? ;>

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)