niedziela, 17 sierpnia 2014

„Są książki, które zmieniają sposób patrzenia na świat, po ich przeczytaniu chce się umrzeć albo żyć inaczej. Jeśli chce się coś zrozumieć, trzeba pytać o to ludzi albo książki. Książki też są ludźmi. Mogą pomóc jak ludzie i jak ludzie kłamią”.– Rubén David González Gallego


Kawy?
Krótko po 21 czuje jakby właśnie wybijała północ.
Ta niedziela jest dłuższa niż jakikolwiek inna.




Zbudził mnie deszcz. Śniadanie,książki,kawa,my.
Zaświeciło słońce. Minęły godziny.
Zniknąłeś Ty.


Mam nieodparte wrażenie,że pora już spać.





6 komentarzy:

  1. Co do tych książek to zgadzam się w 100%. Czytałam kiedyś książkę, którą musiałam przerwać bo tak mnie zdołowała, że przez tydzień miałam depresję.
    Kawy, oj tak...nie ważne, która godzina ona zrozumie i pomoże ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez sie zgadzam. W ten weekend przeczytalam 2 bardzo mocne ksiazki - "Chlopca z Listy Schindlera" i "Zycie mimio wszystko" glownej bohaterki Dzieci z Dworca Zoo. Goraco polecam. W trakcie ich czytania znika caly swiat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zabrać się za naprawdę dobrą książkę. Polecasz coś?

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się! też mam podobne 'ksiażkowe' problemy

    OdpowiedzUsuń
  5. słowa pisane mają moc, dużo tracą ci, którzy nie czytają
    (kawa to ZAWSZE dobry pomysł)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem teraz w trakcie książki, która daje do myślenia, i chociaż czasami mam wrażenie, że piszą tam totalne bzdury, to później sporo o tym myślę :) Mam na myśli książkę Murphy'ego - Potęga Podświadomości.

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)