sobota, 16 sierpnia 2014

"Słońce jest już coraz, coraz niżej,zatonęło w morzu niewiary. Jestem obojętna już na Twoją miłość. Jestem obojętna już na Twoje objawienia Zamykam oczy i udaję, że nie widzę. Zatykam uszy i udaję, że nie słyszę. Zamykam serce i udaję, że nie czuję. To nie jest chyba najlepsza modlitwa. (...) Nie, nie wszyscy pójdziemy do raju."Łzy "Modlitwa"


bo uwielbiam


jeszcze będziemy
rozmawiać z hemingwayem
w ciasnych izolatkach
psychiatrycznych szpitali


 (...)
jeszcze będziemy
szukać sensu życia
w kropelkach deszczu
(...)


jeszcze będziemy
tracić zmysły na widok
normalnych ludzi


— j.borszewicz





Projekt przekąska.
bo jest weekend.
a moje śniadania sobotnio-niedzielne wołają o pomstę do nieba



5 komentarzy:

  1. Przekąska jak najbardziej do mnie przemawia! Wczoraj się zajadałam podobną :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzruszyłam się... serio.
    W Gdańsku niebo też miewa takie kolory? Myślałam, że tam wszystko szare jest :P
    Mam nadzieję, że fasolka surowa! ;-P

    OdpowiedzUsuń
  3. pełen nadziei jest ten widok z okna!

    OdpowiedzUsuń
  4. mój cały jadłospis woła o pomstę...
    taka przekąska dobrze by mi zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci się ładne niebo udało uchwycić ;) Zresztą przekąska też niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)