czwartek, 4 września 2014

„Nic nie mija bez śladu. Cokolwiek zrobię, będę to miała zapisane w historii życia, podobnie jak do historii choroby wpisuje się każdy drobiazg. Coś, co się już stało, stało się na zawsze. Minęło i już nie mogę tego zmienić. Niby nie ma, a jest. Ktoś o tym pamięta i ja pamiętam, i nie można zrobić nic, żeby to wymazać."Małgorzata Musierowicz– "Szósta klepka"

Przez chwilę mnie tu nie było. Nie będzie przez kilka kolejnych chwil.
Jem wprawdzie śniadania. Jem dzielnie i to porządne.  Bez niby śniadań
Bez jabłek. Bez knopersów. I kawy na wynos pitej duszkiem w kolejce.
To jednak potrzebuje urlopu. Choć jeszcze przez kilka dni. I chociaż.
Nie pytam. Nie zastanawiam się. Chwytam chwilę. Chwytam dzień.
Daję się porwać. Pijemy kawę. Świat wiruje. Trochę za szybko może.
Ale to nic. Ja wiruje razem z nim starając się nadążyć. Wśród tego
Całego tygla szalejących z bólu emocji ludzi. Staram się nie zwariować.
Podwijam więc rękawy koszuli biegnąc na tramwaj i gubiąc po drodze własne szczęście.

I chociaż czekoladowości ostatnimi czasy nie wzbudzają we mnie zachwytu...(cóż mogę poradzić,że słodkość mnie nie zachwyca a bardziej mdli?) to robię zakupy. Potrzebuje prezentu. Co jeszcze dobrego dokupić? Wy się znacie lepiej bo mnie ostatnimi czasy zachwyca li i jedynie gorzka goplana bądź mleczna ;)
Warzywa w sosie. Żytni na zakwasie. Dużo kawy.


7 komentarzy:

  1. Kolejny, cudowny cytat...
    Nic bym więcej nie kupowała, przynajmniej nie z jedzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile słodyczy! Może dokupiłabym jakąś chustkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie martw się szczęście przyjdzie, na bank pojechało drugim tramwajem ;) no bo kto by za Tobą nadążył!
    jeszcze brakuje mi tu białej czekolady! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Milka oreo to taki klasyk teraz :) A może jakaś fajna miseczka/kubek? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czekolada się nie zachwycam ostatnio, gorzka forewa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno nie zaglądałam do Musierowicz, przypomniałaś mi
    a czy to przypadkiem nie Ty jesteś szczęściarą, która wygrała "O jabłkach" u Liski? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuła, mega słodka niespodzianka ;) Chwytaj te dni i chwytaj słońce, na zapas, bo potem może nie być!

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)