środa, 10 września 2014

#polecanki



Dzisiaj dostałam plan zajęć na najbliższy semestr. Dzwoniący telefon przerwał moje rozważania dotyczące wyboru kawy,którą chce wypić. I nasunął myśl,że nie przetrwam semestru bez dobrego bento i prostych przepisów, takich jakie można znaleźć u Filozofii Smaku.

Masz czasami problem z wyborem dobrych słodyczy? Monika rozumie nasze  słodkie fanaberie,w końcu sama je ma ;)

Deutschlandzki Bejboszek wyjechał do Niemiec. Nie wiem jak Wy,ale ja nie mogę się doczekać jej berlińskich wpisów

U Ani można podyskutować. Zmotywować się. Znaleźć coś do jedzenia, do ubrania, do zorganizowania się. Odroninę zdrowia i luźnych myśli aniowych też tam znajdziecie.

Monami mnie ujęła swoją nieregularnością wpisów i ich charakterem. Rozumiem totalnie przerwy w blogowaniu. I zdecydowanie uwielbiam przepisy umieszczane przez nią na jej Budyniu Waniliowym

Najlepszy blog zostawiłam na deser. Pamiętacie może "Domową Kawiarenkę" ? Ogladaną u boku babci wraz z przygotowanym ołówkiem i kawałkiem kartki by spisać propozycje Tadeusza. A później długie godziny w kuchni z najbliższymi, wyjadanie surowego kruchego ciasta, pohukiwanie na piekarnik by piekł szybciej...Tadeusz teraz bloguje i jest po prostu skarbnicą wiedzy dotyczącą barw smaku, którą udostępnia u siebie na blogu. Ale uwaga! Ten blog wciąga na długie godziny!

A Wy? Co ciekawego mi polecicie? :)



W tle Kuchenne Rewolucje Magdy Gessler. Powtórki. Na pierwszym planie Ruduś bawi się z pieskiem.
Yyy znaczy się wychowuje psa.

6 komentarzy:

  1. Słodkie Fanaberie też lubię! :) Cudowna psinka, uwielbiam spaniele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boska jesteś Fab Faboulous <3

    OdpowiedzUsuń
  3. i już tęsknię! i obiecuję wszystko pięknie opowiadać, relacje dokładne zdawać! :*

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)