piątek, 10 października 2014

"Wiesz co Tobą jest nie tak Panno „Kimkolwiek Jesteś”? Jesteś tchórzem. Nie masz odwagi. Boisz się powiedzieć: „OK, życie jest jakie jest”. Ludzie się zakochują, należą do siebie, bo to jedyna możliwość, żeby być szczęśliwym. Nazywasz siebie wolnym duchem, dzikim stworzeniem. Przeraża Cię to, że ktoś wsadzi Cię do klatki! Ale Ty już jesteś w tej klatce! Sama ją zbudowałaś. I nie jest ograniczona przez Tulip, Teksas czy inne miejsce. Jest wszędzie tam gdzie Ty. Bo nieważne gdzie pobiegniesz, skończysz w tym samym miejscu! "Truman Capote "Śniadanie u Tiffany'ego"



Czekając na peronie kolejki w już zimnym jesiennym Sopocie wiem,ze nie czekam na właściwą osobę, nie sprawia mi przyjemności i wbijam wzrok w dół, w żółte jak spodnie,czerwone jak szminka liście. W smutne liście. Smutnych ludzi. Smutny bruk peronu. Pociesza tylko jesień.
Zmęczenie przez brak snu nie daje spokoju odbijając się na całym dniu.Kolejnym chłopcom życzę bezpiecznej podróży. Boże jaka ja niepewna jestem. Jak bardzo nie wiem czego chcę. Co ja tutaj robię. I dlaczego zgadzam się z grzeczności na kawę chociaż nie mam wcale ochoty. To idziemy na czekoladę. Tak dziwnie. 

Inteligentni nieznajomi z pracy poprawiają humor niesamowicie. Chyba. A może już tak najbardziej wiadomość odczytywana w kawiarni przy kawie od Ciebie. I tajony uśmiech pod stołem. Czy na odwrót chyba telefon pod stołem. A uśmiech nad. Nieważne.


 Pierwsze wolne popołudnie  sprawia,że czuję się nieswojo. 




5 komentarzy:

  1. Aż mi się nieswojo zrobiło czytając cytat, ale zapisuję go, bo warto, bo mądry, bo taki jakiś... ważny i istotny.

    Jak to mówiło się u mnie w liceum: "nie bądź Ci smutno" :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O, czekałam na posta i mam! <3
    Tele prawdy w tych słowach.. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. no, intrygująco piszesz, przyznam. zaciekawiłas mnie ;)
    a cytat porywam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat tak celnie trafia w moje serce jak mało który. Mądrość, prawda w kilku słowach zaczerpniętych z pięknej historii.
    Uśmiechnij się do życia ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny cytat. Ostatnio jest jednak moda pt ''ja nie należę do nikogo, tylko do siebie''.

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)