niedziela, 2 listopada 2014

"Taki czarny jest ten listopad, taki zimny, taki obolały od deszczu, od wspomnień, od mokrych rękawiczek - aż strach. "Agmieszka Osiecka

Zaczynamy listopad. Miesiąc mglistych poranków. Tajemnic noszonych w sercu. Uwalnianych tylko późnym wieczorem. Ogrzewania dłoni o kubek z ciepłą herbatą. Odwzajemniania uśmiechów. Pełni jesieni,pożyczanych od Ciebie swetrów. Cudownych kolorów deszczu liści. Szczęścia słodkości. Miłości.
Zakochałam się więc jestem zdecydowanie nieobiektywna.

5 komentarzy:

  1. Powodzenia w miłości zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam cichą nadzieję że ten listopad nie będzie ani tak zimny ani ponury. zaczął się całkiem słonecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Oby jak najdłużej trwał w takim klimacie - słonecznym :)

      Usuń
  3. Aż się udziela ten zakochany nastrój ;D
    Ja też jestem zakochana. Tyle, że ja w listopadzie i jesieni... Ale zawsze coś :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, a co to mniejszą czcionką jest napisane? ^^

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)