poniedziałek, 1 grudnia 2014

„Bawcie się ze mną ostrożnie. Natura moja jest pluszowa, lecz w środku skrywam potłuczone szkło. Bawcie się ze mną ostrożnie” I Karpowicz

Wczoraj zaświeciło słońce.
Podarowało mi odrobinę nadziei.

Po szybach malował mróz
Pokazał odrobinę piękna
I okrucieństwa.

Listopad przypomniał o swoich dobrach stronach
I zniknął
Wraz z ostatnią dobrą wiadomością o dwudziestej trzeciej.

Witaj Grudniu. Co dobrego Nam przyniesiesz?


pizza 4 sery

Jak stać się szczęśliwym człowiekiem
Potrzebne do utwierdzenia się. Powtórzenia wiadomości

Dobrego Grudnia Kochani!

7 komentarzy:

  1. i wzajemnie, dobrego. i nie az tak mroźnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 sery - moja ulubiona :) nie wierze, ze juz grudzien...

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo taakkk witaj GRUDNIU:) Bądź dla nas łaskawy:) pizza ostatnio dużo jej u mnie ale nie mogę się oprzeć;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie również wspaniałego miesiąca, oby zleciał w przyjemnej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i grudzień uraczy nas odrobiną nadziei, choćby promieniami chłodnego grudniowego słońca :D Dobrego!

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)