środa, 14 stycznia 2015

"Jedno wielkie, gigantyczne targowisko, na którym szaleją chciwość, lęk, agresja, okrucieństwo, chaos i wojny, a pomiędzy gorącymi wojnami zimne wojny i tak zwana walka o pokój, na którym todos contra todos, wszyscy przeciwko wszystkim i każdy przeciwko każdemu – oto czym jest ten świat, którego jesteś twórcą i ofiarą, i w którym w straszliwy sposób miotasz się, szarpiesz, gryziesz, męczysz, dręczysz, dręcząc tym samym wszystko wokoło siebie, i mówisz o miłości, szukasz wszędzie miłości, potrzebujesz miłości, jesteś jednym rozpaczliwym wołaniem o miłość, rzężeniem o miłość, jednym tragicznym, kosmicznym wyciem o miłość, ale kto ci ją może dać, jeżeli każdy, tak jak ty, potrzebuje miłości? Kto komu ma dać miłość, jeżeli każdy jej potrzebuje? A jeżeli potrzebuje, to przecież znaczy, że jej nie ma. A jeżeli jej nie ma, to jej nie może dać. Co może wlać próżne do pustego i odwrotnie?" E.Stachura Fabula rasa

Mamy grupowego pingwina na studiach. Nazywa się Lars...

Tak. Kiedy mam zajęcia bądź kolokwium o siódmej rano udaje mi się zjeść i sfotografować śniadanie.Gdy mam takie atrakcje studenckie później-za chiny nie zdążę...

projekt śniadanie
owsianka na mleku ryżowym z miodem,bananem i jabłkami w karmelu. Posypana chipsami kokosowymi.



4 komentarze:

  1. Laris to prawdziwy przystojniacha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pokusiłaś mnie by skarmelizować sobie jabłka ;)
    i oczywiście pozdrów Larsa! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Larsa poznałam już wnikliwie na instagramie! Bardzo fajny pingwin! :P

    OdpowiedzUsuń

Anonim? Bez konta? Proszę wybierz opcję "Nazwa/Adres URL" i wpisz swoje imię/pseudonim/chociaż inicjały - lubię wiedzieć kto mnie odwiedza i komentuje :)